ساماندهی نیروی انسانی در پروژه مهر الویت اصلی آموزش و پرورش منطقه 19 است

تهران(پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه 19، کثرت همکاران متقاضی بازنشستگی را از دلایل اصلی اولویت بخشی ساماندهی نیروی انسانی در  پروژه مهر، آموزش و پرورش منطقه دانست.

کد مطلب: ۱۱۹۶۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی نیروی انسانی در پروژه مهر الویت اصلی  آموزش و پرورش منطقه 19 است

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 19 تهران، جلسه پروژه مهر سال 1400 با حضور هادی حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 تهران، اعضای شورای معاونین و مسوولین کارگروه های شش گانه ستاد پروژه مهر در سالن کنفرانس شهید حاج قاسم سلیمانی این منطقه برگزار شد.

هادی حنیف نیا مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 تهران، هدف از این جلسه را بررسی وضعیت کنونی منطقه در شاخص های پروژه مهر و نیز ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی 1401-1400 دانست و گفت: با توجه به کثرت همکاران متقاضی بازنشستگی، ساماندهی نیروی انسانی در راستای جلسات پروژه مهر، الویت اصلی و اول آموزش و پرورش منطقه 19 تهران خواهد بود.

حنیف نیا در ادامه با ذکر این نکته که باید تلاش کرد با مدیریت صحیح و هوشمندانه مشکلات موجود را به حداقل برسانیم، افزود: بجز ساماندهی نیروی انسانی، موضوع ثبت نام دانش آموزان و بازدیدهای نظارتی مدارس دولتی و غیردولتی، پیگیری ثبت کتب درسی، فرایند هدایت تحصیلی، انتخاب و انتصاب مدیران مدارس و بررسی نقل و انتقالات از مهمترین برنامه های محوری پروژه مهر در ماه های باقی مانده تا آغاز رسمی سال تحصیلی است و تمامی اعضای کارگروه های مربوطه باید با دغدغه مندی و همت مضاعف، تضمین کننده خلق مهری ماندگار در سومین سال تحصیلی دوران شیوع بیماری کرونا باشند.

حنیف نیا در بخش پایانی سخنان خود بر حفظ رعایت حقوق شهروندی، پاسخگویی به موقع و رعایت مقررات ابلاغی و بالادستی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار