محمدزاده خواستار شد؛

پیگیری بیمه سوادآموزان و آموزش دهندگان

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی بحث بیمه سوادآموزان و آموزش دهندگان را خواستار شد و بر متناسب سازی قرارداد با موسسات براساس قانون کار تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۶۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری بیمه سوادآموزان و آموزش دهندگان

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، شاپور محمد زاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در جلسه شورای مدیران و معاونان سازمان سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر شهید بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی (ره) به دست منافقان کور دل در سال 1360 را گرامی داشت وهمچنین روز قوه قضائیه را تبریک گفت و سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت در سال 1366 به دست صدام و صدامیان را محکوم نمود و یاد و نام شهیدان را گرامی داشت.

معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در این جلسه به گردهمایی قطبی برگزار شده در مشهد مقدس اشاره کرد و گفت هرچند زمان کمتر بود و مطالب واحدهای تخصصی بیشتر ولی خوشبختانه خوب مدیریت شد. و از فرصت حاصل شده به شکل مطلوب استفاده شد و گرچه مطالب، بیشتر ازسوی همکاران حوزه ستادی بیان شد، خوشبختانه با وجود زمان محدود توانستیم فرصتی هم برای استانها اختصاص دهیم تا مطالب خود را بیان کنند و امیدوارم در گردهمایی های بعدی از تعاملات و مشارکت استانها بیشتر بهره ببریم.

محمدزاده همچنین بر اجرای هرچه سریعتر مدرسه مجازی و ارسال به موقع بخشنامه مدرسه محوری تاکید کرد و افزود: مقام عالی وزارت تاکید بر پیگیری موضوع آموزش بزرگسالان دارند و این کار را پیگیری خواهیم کرد.

وی همچنین بحث بیمه سوادآموزان و آموزش دهندگان را خواستار شد و بر متناسب سازی قرارداد با موسسات براساس قانون کار تاکید کرد.

محمدزاده در ادامه جلسه تفاهم نامه منعقده با بانک رسالت را فرصت خوبی برای همکاران سوادآموزی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار