رئیس پلیس تهران خبر داد؛

دستگیری ۲۰ فروشنده سوالات کنکور

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۲۰ فروشنده سوالات کنکور در فضای مجازی و حقیقی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۶۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری ۲۰ فروشنده سوالات کنکور

سردار حسین رحیمی امروز در نمایشگاه دومین طرح اقتدار (برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان محلات) در سال ۱۴۰۰،اظهار کرد: ۱۱۰ نفر از اراذل، ۹۳ مزاحم نوامیس، ۵ اوباش حامل سلاح غیرمجاز و عامل شرارت و جنایت و ۳۷ توزیع‌کننده مواد مخدر و گرداننده مراکز قمار و فساد در طرح اقتدار ۲ دستگیر شدند. این طرح در فضای حقیقی و مجازی اجرا می‌شود و طی آن پنج قبضه سلاح جنگی، ۷۸ قبضه سلاح سرد، ۱۳ دستگاه خودرو و موتور سیکلت و ۱۱ دستگاه بی‌سیم، از اراذل و اوباش کشف شد. در این طرح ۲۴ واحد صنفی سفره‌خانه‌ها و باشگاه‌های بدنسازی که محل پاتوق اراذل بود، پلمب و بسته شد.

به گفته مقام ارشد انتظامی پایتخت، ۴۵ متهم که در ۵۳ تارنمای فضای مجازی ترویج فرهنگ اوباش‌گری می‌کردند نیز دستگیر شدند. همچنین گردش مالی ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی سرشبکه های قمار بود که دستگیر شدند.

سردار رحیمی بیان کرد: اراذل و اوباش نوپا، بسیار گردن‌کلفتی می‌کنند لذا پلیس به تناسب خود آن‌ها با قاطعیت برخورد می‌کند.

رئیس پلیس پایتخت همچنین از دستگیری ۶۵ نفر در حوزه مراکز قمار و سایت‌های شرط‌بندی و ۶ نفر از برنامه‌نویسان و سرشبکه‌ها خبر داد و گفت: گردش مالی متهمان ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از ۲۹ درگاه بانکی بوده است.

سردار رحیمی با توجه به فرا رسیدن موعد کنکور ۱۴۰۰ یادآور شد: شاهد تعداد زیادی از مدعیان فروش سوالات کنکور در فضای مجازی و حقیقی هستیم که در این مدت ۲۰ نفر دستگیر شده‌اند که بر همین اساس مبالغ هنگفتی کلاهبرداری کرده‌اند. داوطلبان به این تبلیغات توجه نکنند که کذب و دروغ است. سوالات با نظارت پلیس به تمام مراکز کنکور منتقل و تمهیدات کامل انتظامی و ترافیکی برای سه روز کنکور اتخاذ شده است.

فرمانده انتظامی پایتخت همچنین از افزایش ۴۰ کلانتری دیگر در کلانشهر تهران خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار