امام جمعه بهاباد :

امروز دستگاه قضا مرهون مجاهدت های شهید بهشتی است

بهاباد (پانا )- امام جمعه بهاباد با بیان اینکه شهید بهشتی استراتژیست انقلاب بود و سیره و اندیشه این شهید مظلوم ناشی از ایدئولوژی اسلام بود، گفت : شهیدبهشتی خاری در چشم دشمنان اسلام بود و ازاو به عنوان سیدالهدای انقلاب یاد کردند .

کد مطلب: ۱۱۹۵۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
امروز دستگاه قضا مرهون مجاهدت های شهید بهشتی است

حجت الاسلام علی اکبرابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد دردیدار با رئیس حوزه قضائی شهرستان بهاباد با بیان اینکه هفته قوه قضاییه فرصت مناسبی برای تجدید بیعت با آرمانهای امام خمینی(ره)و شهدای گرانقدر است افزود : صبر، متانت، نگاه بلند و مدیریت بالا از شهید بهشتی یک مجموعه ساخته که امام خمینی در مورد ایشان فرمودند که شهید بهشتی یک امت بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد ادامه داد: دشمن شهید بهشتی و شهید مطهری را از ما گرفت و علیه جان مقام معظم رهبری سوءقصد شد؛ اما خداوند این عزیز را برای ما نگه داشت؛ آنها حساب می‌کردند اگر بهشتی و مطهری را بگیرند به نظام آسیب وارد می‌شود، ما قبول داریم آسیب و ضربه زدند اما باید گفت نفع این حوادث برای انقلاب بیشتر از ضرر آن بود و این خونها به جامعه تزریق شد و انسان‌ها بیدار شدند و چهره منافقین رو شد و آنها رسوا شدند.

وی عنوان کرد: شهید بهشتی انسانی تیز‌بین و دارای فضائل بسیاری بود و در آن زمان این تفکر را داشت که انقلاب اسلامی باید جهانی شود و سخن امام خمینی (ره) ، انقلاب و قرآن باید به گوش اروپا و غرب برسد.

بشکانی با بیان این که شهید بهشتی بر تکریم ارباب رجوع تاکید داشت گفت: وظیفه دستگاه قضایی ، تنها رسیدگی به شکایت ها و تظلم نیست بلکه پیشگیری از جرم یکی از وظایف مهم این دستگاه به شمار می رود.

رئیس حوزه قضائی بهاباد نیز شهید بهشتی را تندیس عدالت و مجسمه تقوا دانست و گفت: شهید بهشتی نمونه بارز یک فقیه ، عالم و حقوقدان بود که نقش بی بدیلی در تدوین قانون اساسی کشور داشت .

علیرضا ایزدی با بیان این که خون شهدای هفتم تیر سبب استحکام نظام شد افزود: شهید بهشتی برای همه کسانی که در حوزه قضایی نیز کار می کنند یک الگو و شخصیت ارزشمند است.

علیرضا ایزدی افزود: آرمانهای والای امام خمینی (ره) و شهدای عزیز بویژه شهید بهشتی که هفته قوه قضاییه مزین به نام و یاد ایشان است همواره سرلوحه کارکنان خدوم قضایی و اداری این نهاد می باشد .

وی با بیان این که شهید بهشتی نمونه بارز یک قاضی ، فقیه ، عالم و حقوقدان بود تصریح کرد: امروز دستگاه قضا مرهون مجاهدت های شهید بهشتی است .

درپایان ایزدی به بیان ارائه گزارش عملکرد یک ساله دادگاه عمومی شهرستان بهاباد در بخشهای مختلف پرداخت .

منصوره ابوالحسنی (خبرنگار و عکاس خبرگزاری پانا از شهرستان بهاباد )

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار