برگزاری کارگاه آموزشی مدرسه بدون شکست در آموزش و پرورش فشافویه

فشافویه(پانا)-کارگاه آموزشی مدرسه بدون شکست، باحضورمدرس جلسات استان، مشاورین و رابطین مشاوره، کادر آموزشی و پرورشی واحدهای آموزشی و مدرسین طرح‌های اداره مراقبت ومشاوره، به صورت پخش زنده ازکانال روشنای هدایت منطقه درشبکه شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی مدرسه بدون شکست در آموزش و پرورش فشافویه

در این برنامه مهرزاد عباسی، مدرس جلسات مشاوره اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی بیان کرد: مدرسه بدون شکست مدرسه‌ای هست که دانش‌آموز احساس امنیت روانی می‌کند و با انگیزه، نشاط و علاقه به مدرسه می‌رود.

او تصریح کرد: معلم نباید هیچ دانش‌آموزی را سرزنش کند زیرا هر دانش‌آموزی استعداد و هوش‌ مخصوص به خود را دارد. شاید دانش‌آموزی در درس ریاضی ضعیف باشد ولی مهارت‌های موسیقی یا در مسابقات ورزشی کشوری رتبه بیاورد.

عباسی اظهار کرد: معلم خوب بودن ارتباط مستقیمی با عاقبت به خیر‌ی دارد، زیرا مسیر و آینده دانش‌آموز را با یک لبخند یا حرف محبت‌آمیز می‌تواند عوض کند.

عباسی خاطرنشان کرد: خودباوری یا اعتماد به نفس یکی از شرایط روانی است که شخص در آن بخاطر تجربه‌های قبلی، به توانایی‌ها و استعدادهای خود در موفقیت انجام کارها به‌طور موفقیت‌آمیز اعتماد و باور دارد. خصوصیت دارا بودن اعتماد به خویشتن، نقش حیاتی در توسعه و پیشرفت و موفقیت‌های یک فرد ایفا می‌کند.

خبرنگار دانش آموز: نرگس عبداللهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار