اطلاعیه محیط زیست درباره آخرین وضع مصدومان واژگونی اتوبوس خبرنگاران

تهران (پانا) - سازمان حفاظت محیط زیست با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت مجدد به خانواده‌های محترم یاسینی و کریمی - خبرنگاران فقید ایرنا و ایسنا - آورده است: درمان چهار خبرنگار در بیمارستان امام خمینی ارومیه ادامه دارد و به محض بروز تغییر در وضعیت بهبودی این عزیزان مراتب به استحضار عموم خواهد رسید.

کد مطلب: ۱۱۹۵۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اطلاعیه محیط زیست درباره آخرین وضع مصدومان واژگونی اتوبوس خبرنگاران

در اطلاعیه سازمان حفاظت محیط زیست آمده است: «پس از رخداد دردناک واژگونی اتوبوس در مسیر پیرانشهر به نقده، تمامی مصدومان ابتدا برای دریافت خدمات اورژانسی به نقده و پس از آن با هماهنگی ‌استاندار محترم جهت چکاپ و درمان تکمیلی با ماشین‌های امدادی و بالگرد به بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه منتقل شدند.

از میان مصدومان، خوشبختانه ۱۷ همکار عزیز به صورت سرپایی درمان و به هتل منتقل شدند. پنج همکار گرامی نیز به دلیل شدت جراحات در همین بیمارستان بستری شدند.

ظهر روز پنجشنبه (۳ تیر) با هماهنگی سازمان حفاظت محیط زیست و نهاد ریاست جمهوری، خبرنگاران محترم و پیکر دو جانباخته این حادثه تلخ با پروازی اختصاصی به تهران منتقل شدند. مراسم تشییع پیکر دو عزیز از دست رفته نیز صبح روز جمعه (۴ تیر) با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط در بهشت زهرا انجام پذیرفت و پیکر دو خبرنگار فقید در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شد.

لازم به ذکر است، از میان پنج مصدوم بستری شده در ارومیه نیز یکی از همکاران عزیز پس از پایان درمان عصر جمعه به تهران منتقل شد و درمان چهار عزیز دیگر نیز در بیمارستان امام خمینی ارومیه ادامه دارد و به محض بروز تغییر در وضعیت بهبودی این عزیزان، مراتب به استحضار عموم خواهد رسید.

هم‌چنین با هماهنگی سازمان حفاظت محیط زیست، از صبح شنبه خبرنگاران محترم آسیب دیده جهت چکاپ و دریافت خدمات درمانی و روانشناسی به بیمارستان پارس تهران معرفی شده‌اند و ارائه خدمات درمانی به این عزیزان زیر نظر نمایندگان سازمان تا زمان مورد نیاز ادامه خواهد شد.

سازمان حفاظت محیط زیست ضمن عرض تسلیت مجدد خدمت خانواده‌های محترم داغدار و هم‌چنین خبرنگاران عزیز حادثه دیده تاکید می‌کند که از هیچ کوششی در راستای کاهش آلام این عزیزان دریغ نخواهد کرد و تمام تلاش خود برای جبران خسارت‌های مادی و معنوی به خبرنگاران تلاشگر حوزه محیط زیست کشور به کار خواهد بست.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار