محمد کاسبی در ترکیه کرونا گرفت

تهران (پانا) - «محمد کاسبی»؛ بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان از روزهای گذشته به دلیل مشکلات ریوی در بیمارستان بستری شده است. او را مخاطبین با کارهای متعددی همچون «صاحبدلان» و «خوش‌رکاب» به یاد دارند.

کد مطلب: ۱۱۹۵۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
محمد کاسبی در ترکیه کرونا گرفت

به گزارش برنا؛ محمد کاسبی در آخرین گفتگویش به ابتلایش به بیماری کرونا اشاره کرده بود و گفته بود: «در روزهای پایانی سریال «دادِستان» که به ترکیه رفته بودیم و سکانس‌های پایانی فیلمبرداری می‌شد یک روز مانده به پایان کار احساس کردم حال خوبی ندارم. بعد از بازگشت و گرفتنِ تست، متوجه شدم به کرونا مبتلا شده‌ام. همسرم هم به این واسطه کرونا گرفت. دلهره‌مان این بود که با ناراحتی قلبی که دارم، شرایط سخت‌تر شود. یک ماهی در قرنطینه بودم و خوشبختانه تست منفی شد.

من از آن روز تاکنون هیچ‌چیزی نگفتم چون علاقه‌ای به این رسانه‌بازی ها ندارم. حال خوبی ندارم، روزی دو بار قفسه سینه‌ام درد می‌گیرد و دچار تنگی نفس شده‌ام. احساس می‌کنم ریه‌هایم هنوز آلوده‌اند؛ با پزشکان مشورت کردم آن‌ها به من گفتند وضعیت بیمارستان‌ها به گونه‌ای نیست که بروم و بستری شوم.»

در جریان صحبت با محسن علی‌اکبری؛ تهیه‌کننده سینما و تلویزیون متوجه شدیم او به عیادت از محمد کاسبی رفته و او در بیمارستان بستری است. او درباره وضعیت جسمانی این بازیگر تأکید کرد که حالش رو به بهبود است و به همان عوارض ناشی از همان ابتلا به کرونا برمی‌گردد که خوشبختانه مشکل ریه‌هایش رو به بهبود است و دوران نقاهت را در بیمارستان می‌گذارند و ان‌شاالله با دعای مردم هرچه زودتر بهبود پیدا خواهد کرد و او را در آثار سینمایی و تلویزیونی با نقش‌های درخشان دیگری ببینیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار