معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

فرهنگ‌سازی در فضای‌مجازی و استفاده از فرصت‌های شبکه شاد در تابستان ۱۴۰۰

قرچک(پانا)- شبکه شاد فرصتی است که باید آن را غنیمت شمرد و تمام توان خود را به‌‌کار گرفت تا استعدادهای دانش‌آموزان علی‌الخصوص نوجوانان شکوفا شود و همچنین نشاط اجتماعی به‌وجود آید.

کد مطلب: ۱۱۹۵۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ‌سازی در فضای‌مجازی و استفاده از فرصت‌های شبکه شاد در تابستان ۱۴۰۰

مهدی دهقانی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک در خصوص فرصت شبکه شاد در تابستان ۱۴۰۰ گفت: همه ما باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم و با استفاده از شبکه شاد و دانش‌آموزان کوشای منطقه به بهترین شکل ممکن از اوقات فراغت استفاده کنیم و فضایی شاد را برایشان به وجود آوریم به طوری که هر دانش‌آموز یک مهارتی از خود را در بستر شاد با شیوه‌های مذکور شده به اشتراک بگذارد؛ با این حال علاوه بر اینکه مهارت‌های جمعی در میان نوجوانان افزایش می‌یابد، به گونه‌ای مشارکت جمعی و فعالیت‌های اجتماعی هم افزایش می‌یابد.

او افزود: شبکه شاد فرصتی است که باید غنیمت شماریم و تمام توان خود را به‌‌کار گیریم تا استعدادهای دانش‌آموزان علی‌الخصوص نوجوانان شکوفا شود و همچنین نشاط اجتماعی را به‌وجود آوریم.

او در خصوص اهداف این طرح هوشمند ادامه داد: اهداف اصلی این طرح بسیارند مانند؛ تحقق پویش سلامت در خانه ماندن، افزودن تقویت هویت دینی و ملی، تقویت روحیه دانش آموزان در شرایط قرنطینه خانگی و البته ایجاد زمینه‌های لازم به منظور تقویت و تامین سلامت جسمانی و روانی دانش آموزان و بسیاری از اهدافی که ثمره‌ی این طرح عظیم خواهند بود.

دهقانی درباره ضرورت‌‌های طرح تابستانه ۱۴۰۰ خاطر نشان کرد: مشارکت و بسیج همه امکانات متولیان اوقات فراغت در فضای مجازی، مدیریت بحران و استفاده از فرصت‌های یادگیری، ایجاد فضای پرنشاط در شبکه آموزشی شاد و ترویج فرهنگ استفاده مناسب از فضای مجازی در بین دانش آموزان از ضرورت‌های این طرح عظیم است.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه فعلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار