کشتی آزاد جام علی‌اف؛ رقیب ایرانی‌ها معرفی شد

تهران (پانا) - قرعه‌کشی اوزان دهگانه رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام علی علی اف روسیه عصر امروز برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

کد مطلب: ۱۱۹۵۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
کشتی آزاد جام علی‌اف؛ رقیب ایرانی‌ها معرفی شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج قرعه کشی 8 نماینده کشورمان که در 6 وزن این مسابقات به میدان می روند به شرح زیر است:
در وزن 57 کیلوگرم که 22 کشتی گیر حضور دارند، علیرضا سرلک پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف اسلام بازرگانوف از آذربایجان می رود.
در وزن 70 کیلوگرم که 17 نفر شرکت کرده اند، امیرحسین مقصودی در دور نخست استراحت می کند و در دور دوم به مصاف یاند یاندیف از روسیه می رود. محمدمهدی یگانه جعفری نیز پس از استراحت در دور اول در دور دوم با آسومیدین حسن اف از ازبکستان کشتی می گیرد.

در وزن 74 کیلوگرم که 26 نفر حضور دارند محمدصادق فیروز پور در دور اول با زلیم خان تازبایف از روسیه کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان نیکیتا سوچکوف از روسیه و پاول شیشلاکوف از روسیه می رود.

در وزن 86 کیلوگرم که 33 نفر حضور دارند، هادی وفایی پور در دور نخست به مصاف گادجی نبی اف از روسیه می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با فیلیپ پوگوت از مجارستان مبارزه می کند.

در وزن 92 کیلوگرم که 22 کشتی گیر شرکت کرده اند، محمدجواد ابراهیمی و ارشک محبی در دور نخست استراحت می کنند و در دور بعد به مصاف هم می روند.

در وزن 97 کیلوگرم که 21 نفر حضور دارند، مجتبی گلیج در دور نخست با ماحامد زاکاریف از اوکراین کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان عبدالرشید سعداله یف قهرمان المپیک و جهان از روسیه و دیوید کابیسوف از روسیه می رود.

بر اساس برنامه این رقابت ها، مسابقات اوزان 57، 65، 74، 86 و 97 کیلوگرم روزهای جمعه و شنبه، و رقابت های اوزان 61، 70، 79، 92 و 125 کیلوگرم روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار