تلاش مار برای ربودن ماهی‌های صید شده

تهران (پانا) - یک ماهیگیر آمریکایی لحظه‌ای را که یک مار در تلاش برای ربودن ماهی‌های صید شده او بود ثبت کرد. «دارن سیرسی»، در برکه‌ای در پترزبورگ در ایالت ایلینوی در حال ماهیگیری بود که یک مار توجه او را به خود جلب کرد. لحظاتی بعد پس از آنکه دارن بسکت ماهیگیری خود را که در آن تعدادی ماهی گرفتار شده بود از آب بیرون کشید این مار به ماهی‌ها نزدیک شد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تلاش مار برای ربودن ماهی‌های صید شده

به‌گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در ابتدی ویدئویی که او تهیه کرده مشاهده می‌شود که مار با دیدن بسکت در داخل آب به آن نزدیک شده و سپس ناپدید می‌شود. لحظاتی بعد پس از آنکه دارن بسکت را از داخل آب بیرون می‌کشد مار دوباره از زیر آب بیرون آمده و به بسکت نزدیک می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که ماهی‌ها در داخل بسکت به هوا می‌پرند این مار تلاش می‌کند آن‌ها را صید کند.

دارن با انتشار این ویدئو در یوتیوب نوشت: «من هنگام ماهیگیری ماری را دیدم که به بسکت من نزدیک شد. پس از آنکه بسکت را که تعدادی ماهی در آن بود از آب بیرون کشیدم مار از آب خارج شد و تلاش کرد ماهی‌های داخل آن را شکار کند.»

این ویدئو پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. این ویدئو تاکنون بیش از ۱۳ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی خطاب به دارن نوشت: «باید یکی از ماهی‌ها را به این مار می‌دادی.» کاربر دیگر نوشت: «یک شکارچی دزدکی غذای مار را از داخل برکه دزدید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار