مشاور وزیر آموزش ‌و پرورش در امور زنان:

با افزایش سطح مهارت‌ها نقش مدیریتی زنان فرهنگی پررنگ‌ترمی‌شود

تهران (پانا) - به همت کارشناسی امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، همایش یک روزه دختران خورشید به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت با حضورمشاور وزیر آموزش‌وپرورش، معاون سلامت و تربیت بدنی، کارشناس مسئول و مشاور مدیرکل در امور زنان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و جمعی از همکاران فرهنگی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
با افزایش سطح مهارت‌ها نقش مدیریتی زنان فرهنگی پررنگ‌ترمی‌شود

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، زهرا پناهی‌روا، مشاور وزیر آموزش‌ و پرورش در امور زنان در همایش دختران امروز که با حضور همکاران آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در اردوگاه شهید مصطفی خمینی در شهرستان دماوند برگزار شد، اظهار کرد: نقش زنان پس از جمهوری اسلامی بسیار پر رنگ و موثر است. زن در عین حساسیت‌ها و زنانگی و نقش مادری در مسائل خانواده باید همواره در آزادی و پاکیزگی نقش موثر خود را در جامعه ایفا کند.

مشاور وزیر آموزش‌وپرورش در امور زنان با تمجید از به کارگیری تعداد مطلوبی از زنان در پست‌های مدیریتی بالا در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تأکید کرد: سطح مهارت‌های زنان فرهنگی را باید روز به روز بالاتر ببریم تا در عرصه مدیریت گام‌های استواری برداریم و زنان نقش مدیریتی پر رنگ‌تری داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار