رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و امور اداری:

صدور احکام کارکنان نباید مغایر با قانون باشد

تبریز(پانا) - رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در جمع مسئولین امور اداری استانها در تبریز گفت صدور احکام کارکنان نباید مغایر با قانون بوده و مشکلات بعدی را به دنبال داشته باشد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
صدور احکام کارکنان نباید مغایر با قانون باشد

ناصر سلیمانزاده صبح امروز در جمع مسئولین امور اداری استانها در تبریز گفت: صدور احکام کارکنان نباید مغایر با قانون بوده و مشکلات بعدی را به دنبال داشته باشد.

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری با بیان اینکه همکاران زیادی بازنشست و از چرخه مجموعه خارج می شوند افزود: ضرورت دارد که از تجارب آنها در ارتقاء سیستم استفاده کنیم.

سلیمانزاده با بیان اینکه در جذب نیروی انسانی می بایست دقت کافی صورت گیرد یادآور شد: به جهت کمبود نیروی انسانی نباید در جذب نیروی انسانی احساسی عمل کنیم چرا که تبعات آن در کلاس درس خود را نشان می دهد.

وی افزود: اگر امروز در بحث ورود و گزینش نیروی کارآمد غافل شویم در بلند مدت صدمات آن هم در درون و هم در بیرون سیستم خود را نشان خواهد داد.

این مقام مسئول در وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: رتبه بندی در دولت تصویب شده در صحن علنی مجلس نیز مصوب شد، پس دیگر برگشت پذیر به دولت نیست.

وی در خصوص نحوه اعمال رتبه بندی احکام گفت: قرار شد بندی در حکم کارگزینی تحت عنوان رتبه بندی معلمان لحاظ کنیم و علاوه بر کادر آموزشی شاغل در مدارس شامل کادر اداری نیز می شود.

وی همچنین در پایان اظهار امیدواری کرد که شاهد اعمال مورد قید شده در احکام کارگزینی فرهنگیان تا پایان دولت باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار