رونمایی از مجموع داستان سقف کوتاه، سقف بلند

همدان (پانا) - مجموعه داستان «سقف کوتاه، سقف بلند» شامل هشت داستان است که در آنها به دغدغه‌های اجتماعی و ذهنی پرداخته شده است. اسم کتاب برگرفته از داستان اول است که در جشنواره چهارگاه اصفهان توانست رتبه اول را کسب کند.

کد مطلب: ۱۱۹۵۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از مجموع داستان سقف کوتاه، سقف بلند

محمد احمدوند نویسنده فرهنگی اهل همدان، در خصوص انتشار این مجموعه داستان به پانا گفت: «توالی زمانی و توالی موضوعی را در این مجموعه در نظر نداشته و شاید بشود گفت موضوع غالب کتاب، تنهایی انسان در دنیای امروز است.»

وی اضافه کرد: «البته فقط از درد تنهایی نگفته ام. راهکارهای رفع این تنهایی در داستان ها به صورت ضمنی آمده. مثلاً در داستان اول کتاب فراموش کردن گذشته و شروع دوباره راهکار است یا در داستان دیگری که اتفاقاً اسمش تنهایی است روی آوردن به معنویات پیشنهاد شده است. در داستان آخر هم راهکار رفع کمبود استفاده از فکر و خلاقیت است.»
احمدوند درخصوص سابقه نویسندگی خود گفت: «نویسندگی را از نوجوانی و با مجلات رشد نوجوان و سروش نوجوان شروع کردم که تا به حال ادامه داشته است. حتی دوره ای خبرنگار افتخاری سروش نوجوان بودم.»
این نویسنده فرهنگی درخصوص عناوینی که تاکنون موفق به کسب آنان شده عنوان کرد: «کسب رتبه اول و تندیس ویژه جشنواره داستان چهارگاه - مرکز آفرینشهای ادبی اصفهان 1395، کسب دیپلم افتخار داستان نویسی از مسابقات فرهنگی هنری دانشجویی - دانشگاه شهید چمران اهواز، کسب رتبه پنجم داستان نویسی کشور 1394 (مسابقه بزرگ داستان نویسی اطلاعات هفتگی)، کسب رتبه چهارم داستان نویسی کشور 1395 (مسابقه بزرگ داستان نویسی اطلاعات هفتگی)، کسب رتبه سوم کشور در پرسش مهر ریاست جمهوری در بخش داستان 1395و کسب رتبه چهارم کشور در مسابقه داستان نویسی نشریه همشهری جوان 1395 بوده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار