آی فیلم در «خانه امن»

تهران (پانا) - سریال «خانه امن» که آبان سال گذشته روی آنتن شبکه یک سیما رفت و مخاطبان بسیاری را پای تلویزیون نشاند، این بار از آی‌فیلم پخش می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۹۵۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
آی فیلم در «خانه امن»

به‌گزارش روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، سریال «خانه امن» به‌کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری، از شنبه ۵ تیر، روی آنتن کانال فارسی این شبکه قرار می‌گیرد.

این سریال ۵۰ قسمتی به نگارش حسین تراب‌نژاد با روایت قصه‌ای امنیتی و جاسوسی، دست روی تهدیدات منطقه‌ای داعش گذاشته است.

حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، پرویزفلاحی‌پور، سیما تیرانداز، حمید عطایی، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، سپیده خداوردی، سوگل طهماسبی، علیرضا رئیسی، نیلوفر کوخانی، ارسطو خوش رزم، روژین رحیمی طهرانی، زهره نعیمی، سامان دارابی و... در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

داستان از اینجا شروع می‌شود: کمال، سرتیم ضدتروریستی وزارت اطلاعات، طبق اخبار واصله مطلع می‌شود قرار است تیم‌های تروریستی داعش عملیات‌هایی را در ایران به راه بیندازند. او و تیمش با اطلاعاتِ دریافتی از خارج از کشور به ردزنی یکی از نیروهای داعش می‌پردازند تا از طریق او بتوانند رابطش در تهران را شناسایی کنند. طی این ماجرا، پرونده های پیچیده تروریستی و اقتصادی به هم گره می‌خورد...

احمد معظمی و ابوالفضل صفری، پیش از این سریال نیز در «ترور خاموش» و «سارق روح» کنار هم قرار گرفته‌اند و کارهایی با فضای امنیتی و جاسوسی را برای تلویزیون ساخته‌اند.

بینندگان آی‌فیلم می‌توانند این سریال را هر شب به‌جز پنجشنبه ساعت ۲۲:۰۰ تماشا کنند. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار