استاندار قم:

افزایش واکسیناسیون عمومی شکنندگی وضعیت کرونایی را کاهش می‌دهد

قم(پانا)- استاندار قم با اشاره به اینکه وضعیت زرد کرونایی در قم شکننده است، عنوان کرد با تلاش بیشتر و افزایش واکسیناسیون عمومی به وضعیت تثبیت شده آبی باید رسید.

کد مطلب: ۱۱۹۴۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
افزایش واکسیناسیون عمومی شکنندگی وضعیت کرونایی را کاهش می‌دهد

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، «بهرام سرمست» استاندار قم امروز در جلسه ستاد بحران استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت زرد کرونایی در قم شکننده است، باید با همکاری ناظران اصناف و دستگاه‌ها این وضعیت را به سمت آبی شدن برد.
وی بابیان اینکه خیز موج جدید کرونا در جنوب کشور نمایان است، افزود: در صورتی‌که تدابیر لازم اندیشیده نشود احتمال ورود به شرایط دشوارتر جدی است.
استاندار قم بیان کرد: باوجود محدودیت‌های کرونایی انتخابات 28 خردادماه با پیش‌بینی‌های دانشگاه علوم پزشکی، اصول و اساس موازین بهداشتی در آن رعایت شد.
سرمست با بیان اینکه قم یکی از چهار مرکز استان در سطح کشور است که وضعیت کرونایی در آن زرد و شرایط کلی کرونا در این استان مطلوب است، ادامه داد: درصورتی‌که مردم و مسئولان بخواهند در مسیر ساده‌انگاری وضعیت کرونایی حرکت کنند بار دیگر ممکن است این استان با امواج جدید بیماری روبه‌رو شود.
وی تصریح کرد: با افزایش واکسیناسیون عمومی در استان قم حجم شکنندگی وضعیت کرونایی کاهش‌یافته و شاهد استمرار بیشتر شرایط کم‌خطر خواهیم بود.
استاندار قم بهینه‌سازی و اصلاح مصرف انرژی را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و ترویج و اشاعه الگوی صحیح مصرف منابع انرژی به‌ویژه در حوزه آب و برق از سوی رسانه‌ها به‌ویژه صداوسیما ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار