پروازهای اردبیل و پارس‌آباد افزایش می‌یابد

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل از راه‌اندازی مجدد فرودگاه پارس‌آباد و افزایش تعداد پروازها در اردبیل و پارس‌آباد مغان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۴۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
پروازهای اردبیل و پارس‌آباد افزایش می‌یابد

به گزارش استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در نشست با مدیران دستگاه های مرتبط با فرودگاه‌ها و مجمع نمایندگان استان اظهار کرد: با راه اندازی باند دوم فرودگاه اردبیل تعداد پروازها در زمان مشخص افزایش می یابد تا سرمایه گذاران و مسافران بتوانند در اسرع وقت به کارهای اداری و اقتصادی خود برسند.

او با بیان اینکه ایجاد آشیانه در فرودگاه اردبیل جز اولویت ها است افزود: از دیگر برنامه ها و اهداف این جلسات ایجاد ایستگاه سوخت ثابت در فرودگاه پارس آباد مغان و افزایش تعداد پرواز به این فرودگاه است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: علاوه بر پیگیری مشکلات فرودگاه‌های استان بانکهای عامل در ارائه تسهیلات لازم به واحدهای تولیدی عامل بروکراسی را کاهش دهند تا سرمایه گذاران بتوانند در اسرع وقت کار تولید را در سال تولید و پشتیبانی ها و موانع زدایی ها آغاز کنند.

بهنام جو اضافه کرد: به منظور ایجاد اشتغال پایدار در کارخانه سبلان پارچه بانک های عامل در رابطه با اقساط این مجموعه تصمیم گیری کنند و با حمایت و قول مساعد این واحد با ظرفیت بیشتر به چرخه تولید بازگردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار