تحول در نحوه ارائه خدمات کسب و کارها و نوین‌سازی فعالیت‌های صنفی در دستور کار است

تهران (پانا) - رئیس اتاق اصناف ایران می‌گوید اتاق اصناف ایران در راستای برنامه‌های بلند مدت، تحول در نحوه ارائه خدمات کسب و کارها و نوین‌سازی در فعالیت‌های صنفی را در دستور کار خود قرار داده است.

کد مطلب: ۱۱۹۴۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تحول در نحوه ارائه خدمات کسب و کارها و نوین‌سازی فعالیت‌های صنفی در دستور کار است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، سعید ممبینی به مناسبت روز ملی اصناف بیان کرد: اول تیر ماه و تعیین یک روز در تقویم ملی به نام اصناف را خدمت خانواده اصناف کشور به ویژه هیات مدیره اتحادیه‌ها و هیات رئیسه اتاق‌های اصناف، کارکنان و بازرسان زحمت‌کش کشور تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. این روز، تایید کننده جایگاه و اهمیتی است که اصناف از منظر اجتماعی، اقتصادی و تاریخی در کشور داشتند.

وی بیان کرد: عملکرد اصناف در تمام کشور ایران موید جان‌فشانی، ایثار در خدمت جامعه و تامین نیازمندی‌های جامعه بوده است. در حدود یک و نیم سال گذشته که جهان با پدیده‌ای به نام بیماری کرونا درگیر بوده در کشور ما هم اصناف در کنار خدمت‌گذاران حوزه سلامت علاوه بر تامین نیازمندی‌های جامعه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توانسته‌اند نقش مهم و موثری را از خود به جای بگذارند.

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: از منظر رویکرد کسب و کار و تحول در نحوه ارائه خدمات در طول این مدت و استفاده از فناوری‎های نوین برای انطباق با دستورالعمل‌های بهداشتی نیز شاهد تحول‌های جدی و چشم‌گیری در بسیاری از کسب و کارهای کشور بوده ایم و این نشان از تمایل، توجه و توانایی اصناف برای نوین‌سازی کسب و کار خود دارد.

ممبینی با اشاره به مشخص شدن رئیس جمهور برای چهار سال آینده، تاکید کرد: از دولت آینده انتظار داریم با توجه ویژه به جایگاه اصناف و با در نظر گرفتن ظرفیت بیش از ۶۰۰ هزار واحد تولیدی صنفی در سطح خرد و متوسط در کشور و طبق تئوری‌های اقتصادی، اهمیت بیشتری در برنامه‌ریزی بلند مدت کشور نسبت به این قشر قائل شود و با کسب نظر مشورتی از تشکل‌های صنفی، زمینه تقویت تولیدات در حوزه اصناف و به ویژه تولیدات صادرات محور و رشد این زحمت‌کشان اقتصادی را فراهم کنند.

وی افزود: مطالباتی در حوزه‌های بیمه تامین اجتماعی، قرارداد کار، مالیات و نحوه تامین مالی بنگاه‌های صنفی مورد انتظار ما از دولت منتخب است که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد استفاده دولت از نقطه نظرات کارشناسی تشکل‌های صنفی در این حوزه‌ها باشیم.

رئیس اتاق اصناف ایران همچنین در خصوص برنامه‌های بلند مدت اتاق اصناف ایران گفت: اتاق اصناف ایران در راستای برنامه‌های بلند مدت، تحول در نحوه ارائه خدمات کسب و کارها و نوین‌سازی در فعالیت‌های صنفی را در دستور کار خود قرار داده است و قصد دارد با تسهیل فرایند صدور مجوز، زمینه توسعه کسب و کارها و با تقویت جایگاه اصناف و اصلاح قانون نظام صنفی مسیر رشد و تعالی هرچه بیشتر اصناف را فراهم کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار