۴ پروژه با حضور وزیر آموزش و پرورش در نیشابور افتتاح می‌شود

نیشابور (پانا) - معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور از سفر وزیر آموزش و پرورش به نیشابور جهت افتتاح 28 پروژه آموزشی، فرهنگی، هنری، ورزشی و قرآنی در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۴۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
۴ پروژه با حضور وزیر آموزش و پرورش در نیشابور افتتاح می‌شود

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش نیشابور، علیرضا کلیدری حضور مقام عالی وزارت در نیشابور را بسیار مغتنم و مهم ترین اتفاق سازمانی دانست و گفت: تلاش ما این است که از این سفر بهترین بهره ممکن را ببریم.

در این سفر مقرر شده است چهار پروژه از جمله، پروژه قرآنی دارالقرآن امام حسن مجتبی، پروژه ورزشی سالن چند منظوره ی معلم تلاشگر خلاصی ، پروژه فرهنگی و هنری کانون فرهنگی تربیتی سردار شهید نورعلی شوشتری و پروژه آموزشی هنرستان زنده یاد محسن سپهری راد به صورت حضوری و 24 پروژه دیگر به صورت مجازی افتتاح شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش نیز خاطرنشان کرد: پروژه دارالقرآن امام حسن مجتبی با هزار متر زیربنای مفید جزء بزرگترین دارالقرآن های کشور به شمار می رود که با صرف اعتبار 17 میلیارد ریال، چهار میلیارد ریال خیری و 13 میلیارد ریال دولتی افتتاح خواهد شد.

محمد ولی ایروانی همچنین به تشریح پروژه خلاصی پرداخت و اضافه کرد: این پروژه با هزار و 200 متر زیربنا و با صرف اعتباری بالغ 18 میلیارد ریال، پنج میلیارد ریال خیری و 13 میلیارد ریال دولتی به عنوان پروژه ورزشی با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره برداری می رسد.

وی اظهار کرد: کانون فرهنگی تربیتی سردار شهید نورعلی شوشتری با هزار و 540 متر زیر بنا و صرف اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال به عنوان پروژه فرهنگی و هنری و پروژه هنرستان سپهری راد نیز با هزار متر زیربنا با صرف یک میلیارد ریال اعتبار خیری و 22 میلیارد ریال اعتبار دولتی با دستان پر مهر وزیر آموزش و پرورش افتتاح خواهد شد.

این مقام مسئول از افتتاح 24 پروژه همزمان به صورت مجازی خبر داد و گفت: زیر بنای کل پروژه های افتتاحی 31 هزار و 298 متر مربع است که برای ساخت این پروژه ها؛ 70 میلیارد ریال اعتبار خیری و 140 میلیارد ریال اعتبار دولتی هزینه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار