کشف 150 میلیارد ریال پوشاک خارجی قاچاق در تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری 2 نفر و کشف بیش از 50 هزار ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق ، خبر داد و گفت کارشناسان ارزش ریالی قاچاق شده را 150 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۱۹۴۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
کشف 150 میلیارد ریال پوشاک خارجی قاچاق در تهران

به گزارش پلیس امنیت اقتصادی، سرهنگ علی ولی پور گودرزی توضیح داد: روز گذشته برابر اطلاع از نگهداری کالای قاچاق در ساختمانی در شمال تهران، ماموران این پلیس طی یک عملیات همزمان و منسجم به محل اعزام که پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس، که مشاهده می‌شود محل ساختمان پزشکان بوده و در طبقه چهارم مقادیر انبوهی پوشاک قاچاق با برند خارجی موجود است.

وی بیان کرد: در بررسی اولیه مشخص شد محل اجاره‌ای و فاقد هرگونه اسناد و مدارک بوده و کالاها از حدود یکسال قبل در این محل تخلیه شده است.

وی گفت: در ادامه تحقیقات در ساختمان دیگری واقع در میدان رازی نیز مقادیر انبوهی پوشاک و کفش دپو کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: کالاها شامل بیش از 50 هزار ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق بود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصدهای اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مالکان کالاها را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضایی تیمی از کارآگاهان در یک عملیات پلیسی مالکین کالاها را دستگیر و با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 150 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس 110 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار