ملی‌پوشان نوجوان و جوان والیبال ساحلی ایران معرفی شدند

تهران (پانا) - اردوی تیم‌های زیر 19 و 21 سال ساحلی کشورمان در بندر کیاسر به پایان رسید و بازیکنان این تیم‌ها برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۱۹۴۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
ملی‌پوشان نوجوان و جوان والیبال ساحلی ایران معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، اردوی آماده سازی مشترک تیم‌های ملی والیبال ساحلی و رده‌های سنی زیر 19 و 21 سال کشور که از بیستم خردادماه به میزبانی بندر انزلی آغاز شده بود، روز جمعه 28 خردادماه به پایان رسید.

در پایان این مرحله از اردو، مازیار هوشمند و آرش رامسری سرمربیان تیم‌های والیبال ساحلی زیر 19 و 21 سال ایران اسامی بازیکنان این تیم‌ها را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا اعلام کردند.

بر این اساس، تیم الف زیر 19 سال ایران شامل ابوالحسن خاکی زاده و علی قربان پسندی است و در تیم ب زیر 19 سال کشورمان نیز امیررضا زمانی و آرمین کمی بازی خواهند کرد.

همچنین در تیم والیبال ساحلی الف زیر 21 سال ایران ابوالحسن خاکی‌زاده و سینا شوکتی شکارسرایی بازی خواهند کرد و در تیم ب این رده سنی نیز امیررضا زمانی و رضا نقیبی‌زاده حضور دارند.

بدین ترتیب خاکی‌زاده و زمانی در دو تیم زیر 19 و 21 سال کشورمان عضویت دارند تا در رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان شرکت کنند.

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 19 سال آسیا از 12 تا 15 تیرماه و زیر 21 سال آسیا از 21 تا 24 تیرماه به میزبانی تایلند برگزار می‌شود که حکم انتخابی جهان در قاره کهن آسیا را دارد.

گفتنی است، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 و 21 سال جهان نیز در کشور تایلند برگزار خواهد شد که این رقابت‌ها در رده سنی زیر 19 سال از 23 تا 28 شهریورماه و در رده سنی زیر 21 سال از دوم تا هفتم مهرماه پیگیری می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار