حسینی خبر داد

اهدای بیش از ۵۰۰ تبلت به همت زوج فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش استثنایی

تهران (پانا) - زوج فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی با تشکیل تعاونی فرشته‌های روستا در حال ساخت ۱۱ مدرسه هستند و تاکنون بیش از ۵۰۰ تبلت به دانش‌آموزان کم برخوردار اهدا کرده اند.

کد مطلب: ۱۱۹۴۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
اهدای بیش از ۵۰۰ تبلت به همت زوج فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش استثنایی

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با زوج فرهنگی و موسس تعاونی فرشته های روستا دیدار کرد.

آقای موسویان و خانم دلربا زوج فرهنگی هستند که تعاونی فرشته های روستا را تاسیس کرده اند و این موسسه تاکنون ۸۰ هزار عضو در سراسر کشور جذب کرده است.

این موسسه در حوزه مدرسه سازی و مدرسه یاری بویژه حوزه دانش آموزان استثنایی فعالیت دارد و در حاضر ۱۱ مدرسه در حال ساخت دارد که از این تعداد ۶ مدرسه در حوزه آموزش و پرورش استثنایی است. هم چنین این موسسه در راستای طرح هدایت تاکنون بیش از ۵۰۰ تبلت تهیه و به دانش آموزان کم برخوردار اهدا کرده است.

شایان ذکر است در نشست رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با این دو همکار فرهنگی مقرر شد نیارمندی های آموزش و پرورش استثنایی در حوزه های توانبخشی، مشکلات ویژه یادگیری، ورزشی به این تعاونی داده شود تا در جهت نیازمندی ها گام هایی برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار