معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان:

دانش‌آموزانی موفق هستند که استفاده‌ای مطلوب از اوقات فراغت خود داشته باشند

اصفهان ( پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان عنوان کرد اهمیت اوقات فراغت آنجا مشخص می‌شود که هر کس با بررسی زندگی خود و سایر افراد موفق، تأثیر و تغییر مثبت این برنامه‌ها را در زندگی خود می‌بیند.

کد مطلب: ۱۱۹۴۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزانی موفق هستند که استفاده‌ای مطلوب از اوقات فراغت خود داشته باشند

مهدی اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در آیین افتتاحیه اوقات فراغت ۱۴۰۰ اظهار کرد: در سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا تجربه خوبی در زمینه اوقات فراغت دانش‌آموزان به دست آوردیم و امسال می‌توانیم برنامه اوقات فراغت در استان را بهتر از قبل برنامه‌ریزی کنیم.

وی افزود: اهمیت اوقات فراغت آنجا مشخص می‌شود که هر کدام از ما با بررسی زندگی خودمان و سایر افراد موفق، تأثیر و تغییر مثبت این برنامه‌ها را در زندگی می‌بینیم و به همین دلیل دانش‌آموزانی موفق هستند که استفاده‌ای مطلوب از اوقات فراغت خود داشته باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان تصریح کرد: آموزش دانش‌آموزان در مدرسه‌ جای خود را دارد اما اینکه یک دانش‌آموز در اوقات فراغت خود از چه برنامه‌هایی استفاده‌ کند و به چه فعالیت‌هایی بپردازد، می‌تواند راهی برای موفقیت او باشد. آموزش‌وپرورش، هم برای تحصیل دانش‌آموزان و هم برای اوقات فراغت آن‌ها برنامه‌های خاص دارد که سعی می‌کنیم هر سال برنامه‌های غنی‌تری را برای اوقات فراغت داشته باشیم.

اسماعیلی ادامه داد: این برنامه‌ها توسط دارالقرآن‌ها و سایر کانون‌های فرهنگی انجام می‌شوند، در سال گذشته به دلیل مشکلات حضور دانش‌آموزان، آمادگی مناسب را نداشتیم اما امسال با برنامه‌های تدوین شده شرایط بهتری خواهیم داشت و برنامه‌های ورزشی، فرهنگی، قرآنی و هنری را در نظر گرفته‌ایم که دانش‌آموزان بتوانند از آن استفاده کنند.

وی با توجه به وضعیت موجود با توجه به شیوع کرونا، خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی گذشته تلاش زیادی برای اجرای برنامه‌های غیرحضوری داشتیم که همه برنامه‌ها در فضای شبکه شاد برگزار شد و در سال جاری نیز باید شرایط به شکلی ایجاد شود که ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، اوقات فراغت دانش‌آموزان پر بهره باشد؛ ضمن اینکه بهترین کار تلفیق کلاس‌های حضوری و غیرحضوری است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان اضافه کرد: از زحمات تمامی همکاران در این مدت تشکر می‌کنم؛ شرایط بسیار سختی برای اجرای همه برنامه‌ها داشتیم، اما هیچ برنامه‌ای تعطیل نشد و این استفاده از فرصت‌ها، به دلیل تلاش و زحمات تمامی همکاران است. باید پس از نابودی ویروس کرونا از تجربیات و فرصت‌های به‌دست‌آمده استفاده کنیم و به روند سابق بازنگردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار