از سرگیری پخش مجموعه مستند پرتره مسیحادم از شبکه یک

تهران (پانا) - مجموعه مستند پرتره»مسیحادم» امروز از شبکه یک پخش می شود.

کد مطلب: ۱۱۹۴۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
از سرگیری پخش مجموعه مستند پرتره مسیحادم از شبکه یک

به گزارش روابط عمومی شبکه یک، مجید فتاحی، تهیه کننده، مجموعه مستند مسیحادم گفت: در این مجموعه که در 2 فصل ساخته شده است با حدود 50 پزشک کشورمان آشنا می شویم که هرکدام نقش تاثیرگذاری در بهبود سلامت روحی و جسمی جامعه داشته اند.
وی با بیان اینکه در این فصل روایتی از کودکی، نوجوانی و ورود این نخبگان وطن به عرصه خدمت رسانی عاشقانه به کشورشان را بیان می کنیم و با اخلاق پزشکی، آثار و خدمات آنها آشنا می شویم.
تهیه کننده مجموعه مستند مسیحادم گفت: در برنامه امروز این مجموعه که امروز ساعت 15 : 13 دقیقه پخش می شود، با دکتر محمد تقی یاسمی ، روانپزشک و نایب رییس انجمن علمی روانپزشکی ایران آشنا می شویم.
فتاحی در معرفی دکتر یاسمی افزود: ایشان که متولد سال 1331 در شهرستان قوچان است ،استاد روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و عضو فرهنگستان علوم پزشکی، دکتر یاسمی همچنین از سال 2008 تا 2015مسئول ارشد پیشگیری و درمان اختلالات روانی در ستاد مرکزی سازمان جهانی بهداشت در ژنو بوده است.
تهیه کننده برنامه مسیحادم گفت: در برنامه امروز بیشتر با این پزشک مسیحادم آشنا می شویم.
مجموعه مسیحادم به تهیه کنندگی و کارگردانی مجید فتاحی کاری از گروه تامین برنامه شبکه یک سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 30 : 13 دقیقه و تکرار آن ساعت 1بامداد ازاین شبکه پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار