رمضانی: آموزش و پرورش به تنهایی اوقات فراغت دانش‌آموزان را ساماندهی می‌کند

سایت همگام تنها سامانه‌ قابل اطمینان برای فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی است

تهران (پانا) - مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی، آموزش و پرورش را در ساماندهی اوقات فراغت دانش‌آموزان تنها برشمرد و خواستار یاری نهادها و دستگاه‌های مسئول شد.

کد مطلب: ۱۱۹۴۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
رمضانی: آموزش و پرورش به تنهایی اوقات فراغت دانش‌آموزان را ساماندهی می‌کند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، جلسه مشترک فعالیت های تابستانی با حضور علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضای پرورشی و محمود حبیبی، مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش و همچنین نمایندگان شبکه شاد در سالن جلسات معاونت پرورشی و فرهنگی برگزار شد.

علی رمضانی در آغاز این جلسه ضمن خیرمقدم و خوش آمد گویی به مهمانان گفت: پایگاه تابستانی یک فعالیتی است که مسئولیتش به عهده تمام دستگاه‌های کشور است اما آموزش و پرورش به تنهایی این مسئولیت سنگین را در کشور انجام می دهد و لازم است سایر نهادها و دستگاه های مسئول در این امر به آموزش و پرورش کمک کنند.

رمضانی ادامه داد: بیشترین زحمت در حال حاضر به دلیل استفاده از فناوری‌های نوین به عهده دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

وی با توجه به استفاده از سامانه همگام در فعالیت های پرورشی و فرهنگی گفت: سایت همگام تنها سامانه‌ قابل اطمینان برای فعالیت های پرورشی و فرهنگی است که آبروی آموزش و پرورش است و آمار دقیق را می توان هر لحظه از آن استخراج کرد لذا باید به زیر ساخت آن بیشتر توجه شود.

مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضای پرورشی وی ادامه داد: دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات دارای اعتبار زیادی در بین جامعه فرهنگیان است و همه ما باید در در پیشرفت این دفتر کمک کنیم.

در ادامه محمود حبیبی، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش گفت: در دوران کرونا یکی از حوزه هایی که به شدت فعالیتش افزایش پیدا کرد حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بود.

وی ادامه داد: البته این امر در همه دستاگاه ها و نهاد ها بوده و اموزش و پرورش نیز از این قاعده مستثنی نیست در پی شروع کرونا پروژه‌های بسیار سنگینی در این حوزه شکل گرفت و کرونا علیرغم تهدید برای ما یک فرصت شد و توانستیم قواعد بازی را تغییر بدهیم.
حبیبی ادامه داد: در این دو سال گذشته ظرفیت قابل توجهی به این بخش اضافه شده است و این دفتر با تمام قدرت در خدمت جامعه فرهنگیان و دانش آموزان است.

در ادامه جلسه نیز هر یک از اعضا نماینده شرکت کننده در این نشست به بیان نقطه نظرات خود پیرامون گسترش فعالیت های فناورانه در سایت همگام و شبکه شاد پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار