تامین زمین برای احداث بیش از ۲ هزار واحد مسکن ملی

اردبیل (پانا) - معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی اردبیل از تامین زمین مورد نیاز برای احداث ۲ هزار و ۵۳۴ واحد مسکن اقدام ملی برای متقاضیان در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۴۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تامین زمین برای احداث بیش از ۲ هزار واحد مسکن ملی

به گزارش اداره کل راه و شهرسازی اردبیل، شهرام باباخانی، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان گفت: بعد از بررسی و احصای نفرات واجد شرایط و متعهد به پرداخت مبلغ اولیه تعداد ۲ هزار و ۵۳۴ نفر در اولویت واگذاری مسکن ملی قرار گرفته‌اند که امید است با پرداخت به موقع قسط دوم آورده ساخت مسکن اقدام ملی سرعت بیشتری بگیرد.
او اضافه کرد: چنانچه متقاضیان به موقع مبالغ آورده خود را در سه الی چهار قسط پرداخت نکنند قطعا اسامی آن‌ها و امتیازشان حذف و نفرات دیگر جایگزین آن‌ها خواهند شد.
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان از تخصیص ۱۷ هکتار زمین در پیله‌سحران و در جوار شهرک اندیشه اردبیل برای ساخت مسکن اقدام ملی خبر داد و گفت: ۴۵۰ واحد توسط بنیاد مسکن و ۶۰۰ واحد نیز توسط سه پیمانکار بخش خصوصی اجرایی می‌شود و مقرر است هر یک از پیمانکاران ۲۰۰ واحد را در اردبیل احداث کنند.

باباخانی اظهار کرد: از سال ۹۷ در جلساتی متعدد پیگیر آماده‌سازی زمین برای احداث واحد‌های مسکونی مورد نیاز متقاضیان هستیم که قرار شده بنیاد مسکن اجرای زیرسازی، جدول‌گذاری و کار‌های آماده‌سازی را به غیر از آسفالت‌ریزی به موقع انجام دهد.
او افزود: از شهرک الهیه ۳۰۰ واحد به بنیاد مسکن اردبیل واگذار شده تا مراحل آماده‌سازی را انجام دهند و ساخت واحد‌های مسکونی نیز شروع شود.
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام نیز هزار واحد در اردبیل احداث می‌کند افزود: شهرک الهیه ،۳۵۰ واحد را در دست طراحی و تهیه نقشه دارد.
باباخانی با اشاره به اقدام تعاونی‌های ادارات در اجرای طرح اقدام ملی مسکن اضافه کرد: قرار است ۸۰ واحد توسط تعاونی صداوسیما، ۲۰ واحد توسط تعاونی دیوان محاسبات، ۴۰۰ واحد توسط تعاونی سپاه، ۷۵ واحد بنیاد شهید، ۱۷۵ واحد تعاونی ناجا و ۱۵۰ واحد نیز توسط تعاونی آموزش و پرورش اجرایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار