مجمع عمومی موسسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد

تهران (پانا) - مجمع عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت شنبه ۲۹ خردادماه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۳۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مجمع عمومی موسسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد

این جلسه با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس هیات امنا، اعضای هیأت امنا، مدیرعامل، بازرس قانونی، اعضای کمیته حسابرسی و امور مجامع معاونت امور هنری و حسابرس مستقل برگزار شد.
نیکنام حسینی پور، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در این جلسه با قدردانی از هیات امنا و هیات مدیره موسسه گزارشی از فعالیت‌های اصلاحی موسسه و اقدامات صورت گرفته از جمله واکسیناسیون هنرمندان، نشست‌های فرهنگی، جلب مشارکت نهادهای دیگر و... ارایه کرد.
در ادامه جلسه سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات امنای موسسه هنرمندان پیشکسوت با قدردانی از هیات امنا، هیات مدیره و مدیرعامل موسسه و کمیته حسابرسی و امور مجامع معاونت امور هنری به دلیل تقلیل بندهای گزارش حسابرس مستقل به یک بند نسبت به سال های گذشته و ایجاد انضباط مالی و اصلاح ساختارهای مالی و تشکیلاتی گفت: یکی از اهداف عالیه موسسه هنرمندان پیشکسوت انتقال تجربیات ارزشمند هنرمندان گرانقدر به نسل آینده است و بهتر است این انتقال تجربه همراه با معرفت هنر هم باشد و فقط مهارت مورد توجه نباشد.
تعامل سازنده با هنرمندان پیشکسوت و انتقال تجربیات ایشان به نسل آینده، تکریم از هنرمندان در راستای عزتمندی و پاسداشت هنرشان، پیگیری لازم برای تصویب اساسنامه اصلاح شده در شورای عالی انقلاب فرهنگی و تهیه و تدوین آیین نامه‌های مورد نیاز موسسه از مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.
در این جلسه، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و بازرس قانونی، گزارش عملکرد یک سال (سال ۱۳۹۹)موسسه را بر اساس استانداردهای حسابرسی ارائه کردند و اعضای هیات امنا به بحث و تبادل نظر پرداختند و نظرا ت خود را در خصوص گزارش های ارایه شده بیان کردند و در ادامه، حسابرس مستقل نیز گزارش حسابرسی را ارائه کرد و براساس گزارش مزبور تکالیف قانونی موسسه هنرمندان پیشکسوت تعیین و ابلاغ شد.
مجمع عمومی موسسات و انجمن‌های مرتبط با معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور انسجام و انضباط اداری و مالی بیشتر از سال 1397به صورت مداوم و منظم و با رعایت کلیه قواعد و استانداردهای قانونی برگزار می شود و تکالیف قانونی هر موسسه نیز توسط کمیته حسابرسی تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار