جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموزان دختر کم توان ذهنی در شهرری

تهران (پانا) - جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموزان دختر کم توان ذهنی آموزشگاه استثنایی اقدس موفقیان آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۳۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموزان دختر کم توان ذهنی در شهرری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه دوازدهم آموزشگاه استثنایی اقدس موفقیان با حضور رئیس و معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی اذاره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ، کادر آموزشگاه اقدس موفقیان و اولیاء دانش‌آموزان در حیاط آموزشگاه برگزار شد.

عبدالرضا دژن رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به وضعیت این گروه از دانش‌آموزان در مقایسه با دانش‌آموزان عادی تصریح کرد: رسیدن به این مرحله با همت و پشتکار فراوان دانش‌آموزان و زحمات معلمان و همچنین برنامهریزیدقیق و نظارت و اجرای کار‌شناسان اداره آموزش و پرورش میسر شده است.

او گفت: در آینده نیز با حمایت نهاد‌های مسئول همچون بهزیستی و کمیته امداد، امیدواریم دانش‌آموزان استثنایی دغدغه شغلی نداشته و پله‌های رشد و شکوفایی را طی کنند.

دژن هدف از برگزاری این جشن را «ایجاد انگیزه برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر تحصیلی»، «تقویت روحی دانش‌آموزان» و «تجدید خاطره‌ای خوش از مقطع گذرانده شده» عنوان کرد.

در این مراسم که با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری از قبیل اجرای سرود، نمایش، دکلمه و دل‌نوشته همراه بود، لوح فارغ‌التحصیلی و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار