اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برای دومین سال متوالی میزبان جشنواره نوجوان سالم کشور شد

تهران (پانا) - اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران که میزبان نهمین جشنواره نوجوان سالم در مرحله کشوری بود، امسال نیز بعنوان میزبان برگزاری دهمین جشنواره توسط وزارت آموزش و پرورش تعیین شد.

کد مطلب: ۱۱۹۳۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برای دومین سال متوالی میزبان جشنواره نوجوان سالم کشور شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، جشنواره نوجوان سالم هرسال با هدف ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پر خطر، سوء مصرف مواد و آسیب‌های اجتماعی، به منظور شناسایی، کشف، پرورش و شکوفایی استعدادهای هنری و افزایش مهارت و سطح آگاهی دانش‌آموزان در سطح مدارس و در سه مرحله منطقه،استانی و کشوری برگزار می‌شود.

اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران که میزبان نهمین جشنواره نوجوان سالم در مرحله کشوری بود، امسال نیز بعنوان میزبان برگزاری دهمین جشنواره توسط وزارت آموزش و پرورش تعیین شد.

آثار جشنواره در سه بخش خلاقیت‌های دانش‌آموزی، ابتکارات مدرسه‌ای و ابتکارات جامعه محور با موضوعات شیوه‌های زندگی سالم، پیشگیری از رفتارهای پرخطر و بهداشت روان و در قالب 31 رشته از ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های کشور دریافت می‌شود.

آثار این مسابقات در بخش دانش‌آموزی 17 رشته، دربخش فرهنگیان 9 رشته و در بخش یاریگران زندگی مدارس در5 رشته جمع‌آوری می‌شود.

دریافت آثار بصورت غیرحضوری و از طریق شبکه دانش‌آموزی شاد از تاریخ 20الی24 تیر دریافت می‌گردد. داوری، اعلام نتایج و مراسم اختتامیه بصورت غیر حضوری از طریق صدا و سیما و شبکه شاد در مرداد انجام خواهد شد.

هدف از برگزاری این جشنواره اطلاع رسانی و آموزش‌های مهارت‌های زندگی در قالب هنر و ایده‌پردازی و شناسایی افراد نخبه در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تقویت روحیه خودمراقبتی در بین نوجوانان و جوانان کشور می‌باشد، که هرساله با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور بصورت آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و نهایتا" کشوری برگزار می‌شود.

امسال با توجه به ظرفیت یاریگران زندگی برای اولین باردر دوره دوم مقطع ابتدایی در بخش ابتکارات جامعه محور آثار مدارس ابتدایی نیز دریافت و داوری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار