نقش برنامه تلویزیونی «چشم‌انداز» در انتقال نظرات نخبگان به نامزدهای انتخابات

تهران (پانا) - همزمان با اعلام نتایج سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، باشگاه اقتصاددانان با انتشار بیانیه‌ای بر تداوم نقد علمی، مسئولانه و همراه با راهکار دولت منتخب به منظوربه ارتقای عملکرد اقتصادی کشور و دولت تاکید کردند.

کد مطلب: ۱۱۹۳۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
نقش برنامه تلویزیونی «چشم‌انداز» در انتقال نظرات نخبگان به نامزدهای انتخابات

به گزارش رابط عمومی برنامه «چشم انداز»، در این بیانیه به ویژه بر نقش سازنده برنامه تلویزیونی «چشم‌انداز» شبکه ایران‌کالا در پیگیری پویش#اقتصادبرای آینده_ایران نیز تاکید شده است؛ موضوعی که می‌تواند نشان دهنده تلاقی کارکردهای مثبت رسانه، نخبگان و سیاستمداران باشد.

اعضای باشگاه اقتصاددانان در ابتدای بیانیه خود با اشاره به طراحی 18 پرسش مهم از نامزدها به منظور ارائه راه حل عملی و مشخص پیش ازآغاز انتخابات اشاره کرده و افزودند: در اول خردادماه و پس از انتشار متن پویش در ۶ روزنامه و ده‌ها خبرگزاری، از چهارم خرداد ماه در برنامه تلویزیونی «چشم‌انداز» شبکه ایران کالا، از پویش #اقتصادبرای آینده_ایران رونمایی شد.با نظر امضاء‌کنندگان پویش مقرر شد که این برنامه کانالی برای ارتباط بین مردم، پویش و کاندیداهای محترم باشد و با دعوت از کارشناسان مختلف، متن پویش جهت آگاه‌رسانی بیشتر مردم و مطالبه از کاندیداهای محترم، مورد تحلیل قرار گیرد. از آن به بعد به کمک برنامه چشم‌انداز هر شب یک سوال پویش مورد تحلیل قرار گرفت و در سه روز آخر منتهی به انتخابات نیز ویژه‌برنامه «ایران ۱۴۰۰» به روی آنتن رفت.

در ادامه این بیانیه آمده است: باشگاه اقتصاددانان نقش فعالی در تقارن اطلاعات بین کاندیداها و مردم ایفا نمود و تا اندازه ای نیز مباحث پویش در صحبت های کاندیداهای محترم انعکاس یافت و فضای کارشناسی اقتصادی بهتری شکل گرفت.

باشگاه اقتصاددانان در پایان بیانیه خود با اشاره به مشارکت قابل‌توجه مردم در انتخابات 28 خرداد 1400 چنین آورده‌اند: ما اقتصاددانان همچنان با نقد علمی همراه با راهکار و عاری از تعصب و جناح بندی های سیاسی، مسئولانه به ارتقای عملکرد اقتصادی کشور و دولت کمک خواهیم کرد و لحظه ای دریغ نخواهیم کر. انتظار می رود منتخب ریاست جمهوری نیز، اعتماد مردم و اقتصاددانان مستقل را جلب نماید و ساز و کاری شفاف برای پاسخگویی و مشارکت فعالانه بیشتر مردم ارائه دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار