رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

بزرگترین تلاش دشمنان برای تحریم انتخابات شکست سنگینی خورد

تهران (پانا) - نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت باحضور پرشور آحاد مردم عزیز ایران اسلامی در انتخابات بزرگترین تلاش دشمنان برای تحریم انتخابات در طول تاریخ انقلاب شکست سنگینی خورد.

کد مطلب: ۱۱۹۳۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین تلاش دشمنان برای تحریم انتخابات شکست سنگینی خورد

به گزارش سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی روز شنبه، تاکید کرد: به مردم عزیز کشورم که این حماسه را آفریدند و حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهوری منتخب که خود از جنس مردم است تبریک می‌گویم.

وی خطاب به مردم عزیز ایران اسلامی گفت : شما با حضور پرشورتان در انتخابات، بیست و هشتم خرداد سال ۱۴۰۰ را در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان روز تجدید بیعت با جمهوریت نظام ثبت کردید.

خاموشی افزود:‌ انقلاب اسلامی به عنوان موجودی کاملا حی و زنده امروز با به رخ کشاندن پشتوانه مردمی خود به جهانیان، بسیار استوارتر از پیش تمام قد در مقابل نظام سلطه ایستاده است و ذره ای سستی و انفعال در آن راه ندارد.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: چه قدر با هر بضاعتی و توانی که داشتند از همه تریبون های خود جار زدند که نیایید و انتخابات را تحریم کنید اما شما پایمالشان کردید و آمدید. چه قدر خواستند از این نظام با انواع سیاه‌نمایی‌ها ناامیدتان کنند اما شما به ولایت‌فقیه و رهبری حکیم انقلاب اسلامی متمسک شدید و ناامید نشدید. با حضور پرشور شما در انتخابات ۲۸ خرداد برگ زرین دیگری از تاریخ انقلاب اسلامی ورق خورد.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی تاکید کرد :‌ به شما مردم عزیز کشورم که این حماسه را آفریدید و همچنین حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهوری منتخب به عنوان یک فرد کاملا مسئول، شایسته و مجرب که خود از جنس مردم است و مشکلاتشان را از هر کس دیگری بهتر درک می‌کند و می‌شناسد تبریک می‌گویم.

سید ابراهیم رییسی در رقابت های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای حائز مقام اول و از سوی ملت ایران امانت‌دار دستگاه اجرایی و به عنوان رییس جمهوری انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار