حجت الاسلام معزی و رئیس جمعیت هلال احمر به رییسی تبریک گفتند

تهران (پانا) - نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر با صدور پیامی از حضور هوشمندانه ملت شریف ایران اسلامی در روز انتخابات تقدیر کرد و به حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری منتخب مردم تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۹۳۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
حجت الاسلام معزی و رئیس جمعیت هلال احمر به رییسی تبریک گفتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی افزوده است: اینجانب حضور گسترده و معنادار مردم در انتخابات را به مقام معظم رهبری ، مردم آگاه و روشن‌بین و رییس‌جمهور منتخب مردم تبریک می‌گویم.

وی افزود: ملت شریف ایران با درک صحیح ، هوشمندانه و بزرگ‌منشانه از شرایط حساس کشور، با حضوری گسترده و معنادار ، تعلق خاطر خود را به آینده ایران بزرگ و استمرار اعتقادشان به جمهوری اسلامی را به اثبات رساندند.

حجت الاسلام معزی تصریح کرد: قطعا شکوه مشارکت عظیم ملت ایران در انتخابات اخیر پشتوانه‌ای ارزشمند برای ادامه روند بهبود شرایط کشور به‌ خصوص در زمینه حل مشکلات اقتصادی، همگرایی و انسجام اجتماعی و تعالی فرهنگی خواهد بود.

وی افزود: اینجانب این حضور پرشکوه و امیدآفرین را به مقام معظم رهبری تبریک می‌گویم. همچنین کسب اکثریت آراء مردم عزیز را به منتخب ملت جناب حجت‌الاسلام‌ و المسلمین رییسی تبریک می‌گویم و برای ایشان در ایفای مسئولیت ریاست جمهوری اسلامی ایران آرزوی توفیق دارم و از حضور ارزشمند همکاران و اعضای جمعیت هلال‌احمر در تمهید امنیت بهداشتی رای‌دهندگان و حضور گسترده در پای صندوق‌های اخذ رای نیز تقدیر و تشکر می‌کنم.

تبریک رییس جمعیت هلال احمر به رییس جمهور منتخب

کریم همتی، رئیس جمعیت هلال‌احمر نیز در پیامی خطاب به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، انتخاب او را به عنوان رئیس منتخب مردم تبریک گفت.

همتی گفت: حماسه به یاد ماندنی حضور پر شور و شعف ملت شریف ایران در انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد نمایش اقتدار جمهوریت و اسلامیت انقلابی است که ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن و تداوم راه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی است.

رئیس جمعیت هلال احمر یادآورشد: رجای واثق دارم ثمره این رویداد مبارک که با انتخاب شایسته حضرتعالی به عنوان منتخب ملت شریف ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همراه بوده، ثمرات پر خیر و برکتی را برای مردم و میهن عزیزمان در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: اینجانب ضمن تبریک این رویداد مبارک به حضرتعالی و تمامی آحاد ملت سرفراز ایران، از درگاه خداوند سبحان تداوم توفیق و سربلندی روزافزون را برای جنابعالی مسئلت می‌نمایم.

سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای حائز مقام اول و از سوی ملت ایران امانت‌دار دستگاه اجرایی و به عنوان رییس جمهوری انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار