کشف سلاح جنگی در تهران

تهران (پانا) - رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام باند فروشندگان سلاح و کشف یک قبضه سلاح جنگی در جنوب غرب تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۳۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
کشف سلاح جنگی در تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس،‌ سرهنگ غلامحسین زراعت کار با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران در راستای مقابله با عوامل ناامنی و برخورد جدی با مجرمان، با اشراف کامل اطلاعاتی موفق شدند ۲ تن از فروشندگان سلاح و مهمات غیرمجاز را در فضای مجازی شناسایی کنند.

وی بیان داشت: با شناسایی هویت متهمان و مخفیگاه آنها در حوالی خیابان "هاشمی"، نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بررسی از داخل مخفیگاهش اخذ شد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: ماموران این مرکز ظهر روز بیست و هفتم خرداد ماه به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی و ۱۰ فشنگ متعلق به این سلاح را کشف کنند.

این مقام انتظامی افزود: پس از انتقال متهمان و انجام بازجویی های مقدماتی ، مشخص شد که متهمان سلاح جنگی را از همدستشان در شهرهای اطراف تهران تهیه و پس از انتقال آن به مخفیگاهش با تبلیغ در فضای مجازی آنها را می فروشد.

سرهنگ زراعت کار با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز در فضای مجازی برخورد شدید خواهد کرد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را با پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار