پیام تبریک رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به رئیسی

تهران (پانا) - رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، در پیامی انتخاب رئیس جمهور منتخب را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۹۳۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به رئیسی

محمد مخبر با ارسال پیامی، پیروزی سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و کسب اکثریت آرای مردمی توسط وی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: خداوند قادر متعال را شکر می‌گوییم که با توفیق و هدایت خود، ملت ایران را در آزمون شکوهمندی دیگر، کامیاب و مفتخر ساخت و سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، همچون دوره های پیشین اسباب رضایت رهبر معظم انقلاب - مدظله العالی - و مایه‌ی عزت و افتخار ایران اسلامی گشت.

حماسه‌ی ملت بزرگ ایران در این انتخابات، به رغم گسترده‌ترین و عجیب‌ترین تبلیغات بیگانگان در جهت تحریم انتخابات، پدیده‌ای شگفت‌انگیز بود. حضور مردم در عرصه‌ی انتخاب، جهاد بزرگی بود با مستکبران مداخله‌جو که در محاسبه‌ی شیطانی خود، مردم را بی‌تفاوت، جمهوری اسلامی را بی‌پشتوانه و انقلاب را به غربت افتاده، می‌پنداشتند، با اشاره‌ی رهبر عزیز انقلاب حضرت آیت ا… خامنه ای، ملت ایران این خواب و خیال را باطل کرد و بار دیگر مردمسالاری برخاسته از ایمان اسلامی را بر تارک درخشان نظام اسلامی نقش زد. ایران اسلامی عزم و تصمیم خود، نشاط و سرزندگی خود، و حضور پرمعنا و مبارک خود را یکبار دیگر به رخ مستکبران کشید و شیطان بزرگ را بار دیگر ناکام ساخت.

اکنون به برکت الطاف کریمانه‌ی حضرت حق، دعای مستجاب حضرت ولی الله الاعظم روحی فداه، هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و همت مردم عزیز، دور تازه‌ای از مدیریت را در کشور رقم زده و میدان را برای تلاشی نو و مدیرانی تازه‌نفس، گشوده است.

انتخاب جنابعالی که شخصیتی ولائی، انقلابی، دانشمند و مدیری شایسته و کارآزموده و دارای سوابق مجاهدت صادقانه در صحنه‌های گوناگون هستید را تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای دولت جدید و شخص جنابعالی، سربلندی و موفقیت مسئلت می‌نمایم.

سخن صریح و قاطع و صادقانه‌ی شما در تعهد به خدمتگزاری و رفع محرومیت و مبارزه با فساد، و مشی افتخارآمیز شما در پایبندی به اسلام و آرمان‌های انقلاب، که با منش مردمی و ساده‌زیستی همراه بود، اقبال ملت را به سوی شما جلب نمود و ان‌شاالله این جهت‌گیری، توشه راه و مشی دولتمردان در دوره جنابعالی باشد تا تحت تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، به قدر وسع از رنج و سختی ملت بزرگوار ایران کاسته و بر توفیق و تعالی آنها بیافزایید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار