واعظی پیروزی سید ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت

تهران (پانا)- رییس دفتر رییس جمهوری در پیامی پیروزی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۹۳۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
واعظی پیروزی سید ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود واعظی در این پیام خطاب به سید ابراهیم رییسی افزود: امیدوارم با درایت و حضور راهگشای جناب‌عالی در این جایگاه مهم، بیش از پیش شاهد افزایش همدلی‌ها در جهت توسعه، پیشرفت، رفاه عمومی، افزایش امید و خدمت بیشتر به ملت لایق ایران در این شرایط سخت اقتصادی باشیم.

رییس دفتر رییس‌جمهوری اظهار داشت: حماسه غرورآفرین و امیدبخش دیگری از مردم فهیم و شریف ایران و انتخاب جناب‌عالی به عنوان رئیس جمهوری را صمیمانه تبریک می‌گویم.

واعظی اظهار داشت: اکنون که کشور عزیزمان با گنجینه‌ای از تجربیات گرانبها در مرحله جدیدی از خدمتگزاری قرار گرفته، امیدوارم با درایت و حضور راهگشای جناب‌عالی در این جایگاه مهم، بیش از پیش شاهد افزایش همدلی‌ها در جهت توسعه، پیشرفت، رفاه عمومی، افزایش امید و خدمت بیشتر به ملت لایق ایران در این شرایط سخت اقتصادی باشیم.

وی تاکید کرد: دوام توفیقات جنابعالی را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های نظام اسلامی و سعادت ملت شریف ایران را از درگاه خداوند رحمان مسألت دارم.

سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ به عنوان رییس جمهوری انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار