برقراری مجدد پروازهای «هما» به فرانسه و پاکستان

تهران (پانا) - هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» تا ۸ آبان ماه سال جاری در روزهای دوشنبه هر هفته به کشور فرانسه و هر دو هفته یکبار به کشور پاکستان پرواز می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۹۳۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برقراری مجدد پروازهای «هما» به فرانسه و پاکستان

به گزارش اداره کل روابط عمومی «هما»، براساس برنامه‌ریزی انجام شده، پرواز روزهای دوشنبه از ۷ تیرماه سال جاری (۲۷ ژوئن سال ۲۰۲۱) آغاز و تا ۸ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

براساس برنامه پروازی، پرواز ۷۳۳ روزهای دوشنبه، ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه بامداد از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) پرواز و در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه وارد فرودگاه پاریس می‌شود.

بازگشت این پرواز در همان روز در ساعت ۲۳ (به وقت محلی) فرودگاه پاریس را ترک و در ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه روزهای سه‌شنبه در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به زمین می‌نشیند.

همچنین با رفع تعلیق پرواز به مقصد کشور فرانسه و صدور مجوز ار سوی سازمان هواپیمایی کشوری، یک پرواز برای روز جمعه ۴ تیرماه ( ۲۵ ژوئن سال ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده است.

این پرواز با شماره پرواز ۷۳۳ در ساعت ۳ و ۲۰ دقیقه فرودگاه امام خمینی(ره) ترک و در ساعت ۶ و ۵۵ دقیقه (به وقت محلی) وارد فرودگاه شاردوگل می‌شود.

این پرواز در همان روز در ساعت ۸ و ۲۵ دقیقه (به وقت محلی) فرودگاه پاریس را ترک و در ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه در فرودگاه امام خمینی(ره) به زمین می‌نشیند.

برقراری پروازهای هما به پاکستان

همچنین با خروج کشور پاکستان از لیست کشورهای پر خطر مرزی و صدور مجوز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» به فرودگاه کراچی به صورت برنامه‌ای ادامه خواهد داشت.

در پی صدور مجوز برای ادامه پرواز «هما» به مقصد فرودگاه کراچی، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، در برنامه تابستانی خود، زمان پروازهای هفتگی کراچی را به دو هفته یک بار تغییر داد که این تغییر تا ۸ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، پرواز «هما» به مقصد فرودگاه کراچی در روز ۳ تیرماه سال جاری (۲۴ ژوئن) با شماره پرواز ۸۱۲ در ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) انجام می‌شود.

بازگشت این پرواز در همان روز با پرواز شماره ۸۱۳ در ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه از فرودگاه کراچی پرواز و در ساعت ۱۶ وارد فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار