عادل آذر: در هیچ شعبه‌ای اخلال جدی در اخذ رای مردم نداشته‌ایم

تهران (پانا) - عادل آذر عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری کشور با بیان اینکه یکی از بهترین و منظم ترین انتخابات‌های دوران بعد از انقلاب را پشت سر گذاشتیم، گفت این توفیق حاصل نمی‌شد جز با حمایت مردم و تلاش دست اندرکاران، دلسوزان نظام و کسانی که مجری و ناظر این رویداد مهم و ملی بودند.

کد مطلب: ۱۱۹۳۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
عادل آذر: در هیچ شعبه‌ای اخلال جدی در اخذ رای مردم نداشته‌ایم

به گزارش وزارت کشور، عادل آذر عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری کشور ضمن تبریک حماسه پرشکوه ۲۸ خرداد به مردم کشور و مقام معظم رهبری و خانواده معظم شهدا و همچنین تبریک به منتخب مردم و خداقوت به سایر نامزدهای ریاست جمهوری گفت: از طرف خود و اعضای هیئت اجرایی مرکزی نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری از مردم عزیز و شهید پرور کشورمان و شما اصحاب رسانه در رقم زدن حماسه بزرگ ۲۸ خرداد تشکر می کنم.

آذر در ادامه به تشریح ترکیب اعضای هیات اجرایی مرکزی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری پرداخت و گفت: این هیات طبق ماده ۳۱ قانون انتخابات به ریاست وزیر کشور و همچنین اعضای حقوقی آن مرکب از دادستان کل کشور، وزیر اطلاعات و یکی از نمایندگان مجلس (بدون حق رای) و نیز هفت نفر از معتمدین اجتماعی، علمی و فرهنگی کشور به عنوان عضو حقیقی در اسفند ماه سال گذشته با هدف نظارت بر اجراء و راهبری امر خطیر انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور تشکیل شده است.

عادل آذر خاطرنشان کرد: به عنوان یکی از اعضای این هیات مهم اجرایی همواره با آمادگی در جلسات حضور داشته و بویژه در آخرین جلسه که در همین سالن ۶۰۰ نفره با حضور شما برگزار شد؛ وزیر کشور به عنوان رئیس هیئت اجرایی مرکزی نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری فرمان آغاز انتخابات ریاست جمهوری را در سرتاسر کشور صادر کرد و خوشبختانه شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه، آرام،خوب و سالم در کشور بودیم.

عادل آذر با بیان اینکه یکی از بهترین و منظم ترین انتخابات های دوران بعد از انقلاب را پشت سر گذاشتیم؛ گفت: این توفیق حاصل نمی‌شد جز با مشارکت و حمایت مردم و دلسوزان نظام و کسانی که دست اندر کار این حماسه ملی بودند.

عضو هیات اجرای انتخابات ریاست جمهوری در ادامه صحبت هایش گفت: به‌طور مستمر و لحظه لحظه گزارشات مردمی از طریق سامانه های الکترونیکی و گزارشات از کانال های رسمی و مردمی رصد شد و به لطف خدا و دعای خیر مردم و تلاش شبانه روزی تمامی اشخاص و نهادهای مجری و ناظر یک انتخابات باشکوه در نهایت سلامت و کیفیت برگزار شد.

وی در ادامه گفت: البته مواردی در ساعات اولیه بین ۷ تا ۹ گزارشاتی مبنی بر این که سامانه اخذ رای قطع و وصل می شود، به هیات و ستاد انتخابات کشور واصل شد که با دستور وزیر کشور مشگل در اولین فرصت حل شد.

آذر خاطرنشان کرد: در برخی شعب قطعی سامانه گزارش شد که با هماهنگی هیات اجرایی و ستاد انتخابات شیوه اخد رای از الکترونیکی به صورت دستی تغییر کرد تا توقفی در اخذ رای مردم پدید نیاید.

عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در هیچ شعبه ای اخلال جدی و طولانی مدت در اخذ رای از مردم نداشته ایم، گفت: اگر سامانه الکترونیکی هم اختلال داشته به صورت دستی رای اخذ شد و در مرحله بعدی از طریق سامانه بارگزاری و پس از راستی آزمایی مورد شمارش قرار گرفت.

عادل آذر در بخش پایانی صحبت هایش خطاب به مردم عزیز ایران گفت: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهور با نظارت مستمر یک هیات اجرایی مرکزی یازده نفره برگزار شد و ما هفت عضو حقیقی از طرف مردم در جریان دقیق امور انتخابات بوده و پاسدار و حافظ رای مردم هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار