اقدامات معاونت امور استان‌های صدا و سیما در پوشش انتخابات ۱۴۰۰

تهران (پانا) - معاونت امور استان‌های صدا و سیما با اقدامات مختلفی از جمله هزار و ۲۹۲ ارتباط تلویزیونی به پوشش انتخابات پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۹۳۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات معاونت امور استان‌های صدا و سیما در پوشش انتخابات ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، این معاونت همزمان با ۲۸ خرداد و در جریان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌ دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، اقدامات مختلفی داشت.

بر این اساس ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی از ساعت ۶ صبح به صورت ترکیبی و با استفاده از زبان‌های فارسی و محلی با بخش‌های متنوع برای پوشش و اطلاع‌رسانی زنده حضور حماسی مردم در روز انتخابات روی آنتن رفتند همچنین ارتباط مستقیم با اماکن مذهبی، گلزار شهدا و مرقد سردار شهید سلیمانی از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، خبر، قرآن، جاجم جم، پرس تی وی و المیادین پخش شد.

برقراری ۳۳۱ ارتباط رادیویی با شبکه‌های سراسری و ۲۴۰ ارتباط استانی در صدای مراکز و نیز هزار و ۲۹۲ ارتباط تلویزیونی با شبکه‌های سراسری و برون‌مرزی در سیمای مراکز، از دیگر اتفاقاتی بود که با این حجم و تعداد برای نخستین بار شاهد آن بودیم ضمن اینکه در برخی از این ارتباط های زنده، از مدالیوم چند قاب برای نخستین بار در برخی مراکز بهره گرفته شد.

اعزام خبرنگار و تصویربرداری از طریق بالگرد با دست اندرکاران شعبه سیار در مناطق صعب العبور استان‌ها، پخش اخبار انتخاباتی برخی استان‌ها به صورت زنده هر ساعت یک بار در ویژه برنامه‌های انتخاباتی صدا و سیمای مراکز، برگزاری جشن رأی اولی‌ها و تهیه گزارش‌های کوتاه به صورت سلفی از این افراد و نیز فراخوان مسابقه عکس و برگزاری پویش‌های «مردم میدان» و «رأی من» با موضوع رأی اولی‌ها و حضور خانوادگی پای صندوق‌های رأی در سیما، صدا و رادیونمای مراکز، از دیگر اقدامات صدا و سیمای استان‌ها بودند که همزمان با ۲۸ خرداد مورد اهتمام قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار