آی فیلم انگلیسی «خروج» حاتمی‌کیا را روایت می کند

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «خروج» آخرین ساخته‌ ابراهیم حاتمی‌کیا، برای اولین بار از کانال انگلیسی شبکه آی‌فیلم روی آنتن می‌رود.

کد مطلب: ۱۱۹۳۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
آی فیلم انگلیسی  «خروج» حاتمی‌کیا را روایت می کند

به‌گزارش روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، آی‌فیلم انگلیسی که شنبه‌ها یک فیلم سینمایی ایرانی برای مخاطبانش پخش می‌کند، این هفته همزمان با اوج گیری شور انتخابات در ایران، «خروج» را برای مخاطبان انگلیسی زبان خود نمایش می‌دهد.
از بازیگران این فیلم سینمایی می‌توان به فرامرز قریبیان، پانته‌آ پناهی‌ها، جهانگیر الماسی، سام قریبیان، کامبیز دیرباز، گیتی قاسمی، محمدرضا شریفی‌نیا، محمد فیلی، مهدی فقیه و آتش تقی‌پور اشاره کرد.

این فیلم داستان گروهی از کشاورزان روستایی را روایت می‌کند که شرکت سهامی آب، هنگام تخلیهٔ سد آب شور به اشتباه آب را روانهٔ زمین‌های کشاورزی آن‌ها می‌کند و باعث خرابی تمامی محصولات آن‌ها می‌شود. آن‌ها پس از آنکه از طریق مسئولان سد، دهیار، بخشدار و امام جمعه موفق به حل مشکلشان نمی‌شوند، تصمیم می‌گیرند که نزد رئیس‌جمهور بروند و مشکلشان را با او در میان بگذارند. این گروه با تراکتور از روستای خود به سمت تهران عازم می‌شوند و طولی نمی‌کشد که خبر سفر آن‌ها در تمام رسانه‌ها پخش می‌شود و... .
«خروج» امشب ساعت ۲۲:۰۰ به‌وقت GMT و ۰۲:۳۰ بامداد به‌وقت تهران راهی آنتن می‌شود. بازپخش آن نیز در سه نوبت با فاصله شش ساعت خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار