رئیس شورای اسلامی یزد

انتخاب فرد اصلح مهمترین وظیفه و ادامه راه شهداء و امام (ره) است

بهاباد (پانا )- رئیس شورای اسلامی استان یزد انتخاب اصلح را از دیگر شاخصه‌های پشتیبانی مردم از نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: انتخاب فرد اصلح مهمترین وظیفه و ادامه راه شهداء و امام (ره) است .

کد مطلب: ۱۱۹۳۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب فرد اصلح مهمترین وظیفه و ادامه راه شهداء و امام (ره) است

سید محمود میرابوالقاسمی بهابادی درحاشیه اخذرای شرکت گسترده ملت ایران در انتخابات، آشکارترین نشانه از اهمیت دادن مردم به سرنوشت کشور و تضمین کننده اقتدار نظام اسلامی ایرانی است گفت: یکی از ابزارهای بازدارنده دشمن در راس آن آمریکای جنایتکار، حضور مردم پای صندوق‌های رأی است و این یکی از دغدغه‌های مهم شهید حاج‌قاسم سلیمانی بود.

نماینده شورای عالی استانها حضور و مشارکت مردم را در پای صندوق‌های رأی خنثی کننده توطئه‌های دشمنان دانست و افزود : حضور در پای صندوق رای سبب عزت و سرافرازی است.

رئیس شورای اسلامی شهر بهاباد با بیان اینکه حضور ، مشارکت و آرای پرتعداد مردم می‌تواند به نظام ما مشروعیت و اعتبار بدهد و کشور ما را در جایگاه خوبی از نظر اقتدار جهانی قرار بدهد افزود : حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای موجب قوام و استحکام بخشی پایه‌های نظام اسلامی می شود و دشمن را که به دنبال مشارکت کمرنگ مردم در انتخابات پیش روست ناامید و خوار می کند.

میرابوالقاسمی با اشاره به اینکه مردم فهیم و بابصیرت ایران به نظام و خون شهدا پایبند هستند و با شرکت پرشور خود در انتخابات پیش رو، بار دیگر وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی ثابت خواهند کرد افزود : بی‌تردید حضور فعال و مشارکت گسترده مردم در انتخابات ۱۴۰۰ سرمایه‌ای مهم و موثر برای پیشبرد توسعه ملی و تحقق اهداف کشور است.

نماینده استان یزد درشورای عالی استانها با بیان اینکه انتخابات نشان‌دهنده عظمت و اقتدار ملی است اظهار داشت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای تضمین‌کننده امنیت کشور است، چراکه دشمنان از پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی هراس دارند.

وی با اشاره به تحریم انتخابات که نقشه شوم دشمن برای تضعیف کشور ایران اسلامی است، اظهارکرد: جمهوری اسلامی ایران دو پایه جمهوریت و اسلامیت دارد و حضور مردم پای صندوق‌های رأی درحقیقت خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است.

در پایان سید محمود میرابوالقاسمی بهابادی با حضور در شعبه شماره یک اخذ رای واقع در حوزه علمیه بهاباد رای خود را به صندوق انداخت .

مهدی اخوان بهابادی خبرنگار پانا شهرستان بهاباد یزد

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار