مشارکت پرشور مردم شهرستان خاتم در انتخابات

خاتم (پانا) - جواد میر بهبودی فرماندار خاتم در جلسه با خبرنگاران استان یزد از مشارکت ۲۰ درصدی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۳۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت پرشور مردم شهرستان خاتم در انتخابات

جواد میر بهبودی، فرماندار در جلسه با خبرنگاران استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با بیان اینکه مردم این شهرستان تاکنون مشارکت 20 درصدی در انتخابات داشتند گفت: شهروندان همچون انتخابات سالهای گذشته حضوری پرشور در انتخابات دارند.
جواد میربهبودی گفت: تمام فرآیندهای انتخابات بر اساس زمان بندی اعلام شده از وزارت کشور با هماهنگی و تعامل بین عوامل امر برگزاری انتخابات از قبل در شهرستان مهیا شده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شروع آغاز انتخابات در شهرستان کلیه عوامل رأس ساعت اعلامی در محل شعب اخذ رای حاضر و از همان ابتدای صبح کار رای گیری آغاز شده است.
وی اظهار کرد: ۵۲ شعبه اخذ رای در شهرستان وجود دارد که ۳۷ شعبه آن ثابت و ۱۵ شعبه سیار هستند در مجموع ۱۱۰ صندوق کار جمع آوری آرا انتخابات را انجام می دهند که ۵۸ صندوق اخذ رای شوراهای اسلامی و ۵۲ صندوق اخذ رای ریاست جمهوری است.
وی بیان کرد: افزایش ۱۰ درصدی صندوق ها نسبت به سال های گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از دیگر اقداماتی است که در شهرستان انجام شده است.
میربهبودی از شهروندان خواست تا حضور در پای صندوق های رای را به ساعات پایانی شب موکول نکنند و در همان ساعات اولیه در انتخابات حضور داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار