حضور ۱۶ هزار و ۳۴۸ نفری رای اولی ها پای صندوق های رای

بیرجند(پانا)- استاندار خراسان جنوبی اعلام کرد امسال ۵۶۹ هزار و ۶۲۷ نفر در خراسان جنوبی واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۱۶ هزار و ۳۴۸ نفر رای اولی به شمار می‌روند.

کد مطلب: ۱۱۹۳۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور ۱۶ هزار و ۳۴۸ نفری  رای اولی ها پای صندوق های رای

رای اولی‌های خراسان جنوبی از اینکه امروز توانستند برای اولین بار همگام با سایر همسالان خود در نخستین جشن تکلیف سیاسی‌شان شرکت کنند، اظهار شادمانی و مسرت داشتند که باید این حس خوب را قدر دانست.

محمدعلی واقعی گفت: دانش‌آموزان در کنار دیگر اقشار جامعه با حضور همه‌جانبه در انتخابات، گامی مهم و موثر در افزایش شور انتخاباتی دارند و در انتخابات امروز حماسه‌آفرین خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: هفت هزار و ۴۴۳ دانش‌آموز این استان در انتخابات ۲۸ خرداد مشارکت داشتند و این یک حماسه ی بزرگ سیاسی به شمار می‌رود.

فرزند استاندار خراسان جنوبی هم که در ساعات اولیه رای‌گیری همراه پدرش با حضور در شعبه اخذ رای مجتمع آموزشی سردار دل‌ها رای خود را اولین بار به صندوق انداخت گفت: شرکت در انتخبات وظیفه شرعی و ملی همه ماست و باید همه ما حضور پرشوری در انتخابات داشته باشیم.

علی ملانوری افزود:از رای اولی‌های دیگر و هم سن و سالانم دعوت می‌کنم که برای سربلندی و پیشرفت کشور عزیزمان در انتخابات شرکت کنند و در این عرصه حضور پررنگی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار