افشاریان: قضاوت دربی جام حذفی به کم اشتباه‌ترین و بهترین داور لیگ می‌رسد

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید دارد با توجه به حساسیت مسابقات در هفته های پایانی، چیدمان داوری در این بازیها حائز اهمیت است.

کد مطلب: ۱۱۹۳۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
افشاریان: قضاوت دربی جام حذفی به کم اشتباه‌ترین و بهترین داور لیگ می‌رسد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به نزدیک شدن به هفته های پایانی رقابتهای لیگ برتر و دسته اول فوتبال کشور، خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران در این باره گفت: با توجه به اینکه 11 داور و کمک داور بین المللی به دلیل قضاوت در مسابقات انتخابی جام جهانی در ایران حضور ندارند و اینکه لیگ برتر و دسته اول از حساسیت بالایی در جدول برخوردارند، با بضاعتی که داریم باید طوری چیدمان کنیم که تیم ها به حقشان در داوری برسند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون در ادامه بیان کرد: بی شک چیدمان داوری در این هفته ها با توجه به حساسیت بازیها در همه رده ها برای کمیته داوران حائز اهمیت است. از تمامی دست اندرکاران تیم ها، مربیان و بازیکنان توقع داریم که نسبت به تصمیمات داوران و قضاوت آنها احترام بگذارند و اجازه بدهند داوران با بار روانی آرام به مسابقات اعزام شوند. با توجه به تاکیدات رئیس فدراسیون در انتخاب داوران و ناظران، کمیته و دپارتمان با وسواس خاصی داوران را برای هفته های پایانی چیدمان می کند.

رئیس کمیته با اشاره به قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و بازی پرسپولیس و استقلال در این مرحله گفت: این مسابقه مثل همیشه حساسیت خاص خودش را دارد، کمیته داوران سعی می کند بهترین و کم اشتباه ترین داور را برای قضاوت این مسابقه انتخاب کند. همچنین از داوران می خواهم در این هفته های پایانی با تمرکز کامل و آرامش بازیها را قضاوت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار