وزیر آموزش و پرورش در برنامه نگاه هفته:

مردم  با «حضور باشکوه در انتخابات»، مسیر چهارسال آینده کشور را مشخص می‌کنند

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در برنامه نگاه هفته با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت مردم  با «حضور باشکوه در انتخابات»، مسیر چهارسال آینده کشور را مشخص می‌کنند.

کد مطلب: ۱۱۹۳۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مردم  با «حضور باشکوه در انتخابات»، مسیر چهارسال آینده کشور را مشخص می‌کنند

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی در «نوزدهمین» ویژه برنامه «نگاه هفته» با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار کرد: انتخابات، همواره امکانی برای مشارکت مؤثر مردم در آینده خودشان است.

وی افزود: مردم با حضور باشکوه در انتخابات، مسیر «چهارسال آینده کشور» را مشخص کنند؛ این که چه کسانی زمام امور را در دست بگیرند، و برای حل و فصل مشکلات تدبیر کنند بسیار انتخاب مهم و تأثیرگذاری است.

حاجی میرزایی تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند:«هرچند برای زمان محدودی شما رأی می دهید، اما آثار آن برای مدت طولانی باقی خواهد ماند.» بنابراین بسیار مهم است که آگاهانه و هوشیارانه در انتخابات شرکت کنیم و این مأموریت را به فردی که فکر می کنیم توانایی لازم برای قبول این مسؤولیت بزرگ و خطیر را دارد، بسپاریم.

وی ادامه داد: امسال همانند همه انتخابات دیگر، «رأی اولی ها»، بسیار تعیین کننده و تأثیر گذار هستند و برای اولین بار، تجربه مشارکت در یک امر سیاسی، را کسب می کنند.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: امیدوارم با تحقیق، تفحص، پرس و جو و سؤال از آگاهان، بتوانند حضور فعال و پر رونقی را در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار