بحری‌زاده: جوانان ما با اقتدار برای رفع موانع به میدان می‌آیند

کرمان (پانا) - قائم‌ مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی گفت جوانان یکی از بزرگترین سرمایه‌های هر کشوری هستند و جوانان این کشور هم، سرمایه‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

کد مطلب: ۱۱۹۲۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
بحری‌زاده: جوانان ما با اقتدار برای رفع موانع به میدان می‌آیند

اسماعیل بحری‌زاده با حضور در همایش رای‌اولی‌ها در جمع پیشتازان سازمان دانش‌آموزی، مربیان، نمایندگان مجلس و خبرنگاران پانا در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن ابراز خرسندی از حضور در کرمان و گلزار شهدای شهر کرمان و زیارت مزار شهید سلیمانی گفت: تلاش دانش‌آموزان پیشتاز، مجلس و خبرنگاران پانا قابل تقدیر است و حضور دانش آموزان فعال، پویایی سازمان دانش آموزی استان کرمان را مضاعف کرده است.

بحری زاده گفت: گلایه هایی که در حوزه های مختلف ممکن است وجود داشته باشد طبیعی است و باید با حضور گسترده پای صندوق‌های رای جهت رفع این مشکلات اقدام کرد. باید حواسمان باشد این گلایه‌مندی ها ما را به نقطه انحراف نکشاند و ما وظیفه داریم با وجود این گلایه مندی ها گوش به فرمان رهبر باشیم.

وی با اشاره به اینکه صحنه انتخابات صحنه کربلاست، افزود: خیلی از ما در طول زندگی مخصوصا در طول ماه محرم آرزو می کنیم ای کاش ما هم در روز عاشورا، جزو یاران امام حسین(ع) بودیم و می‌جنگیدیم و شهید می‌شدیم. خیلی از ما وقتی که پیکر پاک شهدای مدافع حرم را می‌آوردند آرزوی شهادت می‌کنیم. مرحوم آیت الله مشکینی نیز صحنه انتخابات را به صحنه کربلا تشبیه کرده اند.

بحری‌زاده ادامه داد: هر کس در انتخابات شرکت نکند، به یزید خدمت کرده است. کسانی که امید را از مردم می گیرند و اصرار دارند مردم پای صندوق‌ها حضور نداشته باشند، یزید زمان ما هستند.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران گفت: عدم حضور پای صندوق‌های رای به منزله عدم حمایت از آرمان‌های مقدس نظام و رای سفید انداختن به منزله ضربه به بیت‌المال است.

بحری‌زاده حضور نماینده مجلس دانش‌آموزی را در همایش بزرگ رای اولی‌ها و نطق رسای وی را نشان از اقتدار جوانان ما دانست و گفت: یکی از مهارت‌های زندگی بیان حقایق زندگی به زیباترین شیوه است که دانش آموزان ما در سازمان دانش آموزی آموزش دیده اند و اجرای زیبای آنها را در برنامه های مختلف شاهد هستیم.

وی حضور دانش آموزان را در بخشهای مختلف سازمان دانش آموزی اعم از تشکیلات، مجلس و خبرگزاری پانا، نشان از جذابیت برنامه ها و اقبال قشر جوان به سمت سازمان دانش آموزی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار