مدیران متخلف در انتخابات به دادگاه معرفی می‌شوند

اردبیل (پانا) - رئیس ستاد انتخابات اردبیل تاکید کرد مدیرانی که در ستاد‌های انتخاباتی فعالیت کنند به دادگاه معرفی می‌شوند.

کد مطلب: ۱۱۹۲۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیران متخلف در انتخابات به دادگاه معرفی می‌شوند

به گزارش استانداری اردبیل، بهروز ندایی، رئیس ستاد انتخابات استان گفت: به همه مدیران دستگاه های اجرایی تذکر داده شده که علیه یا به نفع کاندیدا و نامزد خاصی فعالیت نکنند و در صورت هر گونه مشاهده با متخلفان برخورد قانونی می شود.

او با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم فراهم شده است، افزود: در فرایند انتخابات تمهیداتی انجام شده که امکان تخلف در صندوق های رای وجود ندارد.

ندایی از افزایش ۱۰ درصدی شعبه های اخذ رای در استان خبر داد و گفت: شعبه های سیار هم در شهرهای بزرگ در نظر گرفته شده و سعی براین است امکان اخذ رای در سطح استان فراهم شود.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه ۲۴ هزار نفر در فرایند برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا در قالب عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و امنیت این استان مشارکت می‌کنند،افزود: آموزش عوامل برگزارکننده انتخابات در استان و شهرستان‌ها برابر تقویم انتخاباتی اعلام شده از سوی وزارت کشور انجام شده و مقدمات لازم فراهم شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از مهیا شدن امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان خبر داد.

ندایی افزود: با همکاری اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران، نیازمندی‌های لازم برای برگزاری انتخابات احصا و تامین شده است.

او بیان کرد: تلاش می‌کنیم با انجام هماهنگی‌های لازم و افزایش شعب اخذ رای از ازدحام جمعیت در شعب جلوگیری و دستورالعمل های بهداشتی به نحو احسن رعایت شود.

رئیس ستاد انتخابات استان ادامه داد: تعداد کل واجدین شرایط رای در استان اردبیل یک میلیون و ۱۴۷۰ نفر است که از این تعداد ۲۳ هزار نفر رای اولی محسوب می‌شود.

ندایی گفت: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار مولفه مهم بر انتخابات پیش رو تعیین شده و مجریان برگزاری انتخابات این رویداد مهم سیاسی را بر اساس این اهداف و در مسیر قانون مداری و بی طرفی پیش خواهند برد.

او میزان مشارکت مردم در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای های اسلامی شهر و روستا در استان اردبیل را ۸۳.۱درصد اعلام کرد و افزود: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی میزان مشارکت مردم بالای ۵۰ درصد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار