استراماچونی چمدان‌هایش را بست؛ ایتالیایی محبوب آماده بازگشت به خلیج فارس شد

تهران (پانا) - سرمربی محبوب استقلالی‌ها یکبار دیگر به فوتبال آسیا بازخواهد گشت تا شانس خود برای موفقیت در قاره کهن را امتحان کند.

کد مطلب: ۱۱۹۲۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
استراماچونی چمدان‌هایش را بست؛ ایتالیایی محبوب آماده بازگشت به خلیج فارس شد

آندره‌آ استراماچونی سرمربی محبوب استقلالی‌ها که پس از جدایی از این جمع آبی‌های شهر تهران به تیمی نپیوست تا مبلغ قراردادش را به صورت کامل از استقلال بگیرد، تابستان سال جاری و در ماه تیر قراردادش با استقلال به پایان خواهد رسید و با خیالی راحت به آینده فکر می‌کند.

براساس خبری که امروز روزنامه الشرق قطر منتشر کرد، حضور آندره‌آ استراماچونی در لیگ ستارگان قطر قطعی شده و این سرمربی ایتالیایی به زودی راهی دوحه خواهد شد تا قرارداد رسمی خود را با باشگاه الغرافه امضا کند و جذب بازیکن زیر نظر او آغاز شود.

هر چند شاید در نگاه اول بازگشت بازگشت استراماچونی به فوتبال آسیا موضوع مهمی برالی فوتبال ایران نباشد اما زمزمه‌های شنیده شده نشان از تاثیر او روی فصل آینده لیگ برتر ایران دارد. براساس شنیده‌ها ممکن است دو ستاره تاثیرگذار و بزرگ باشگاه استقلال که ارتباط خوبی با استراماچونی دارند، بدنبال حضور این سرمربی ایتالیایی در فوتبال قطر قرارداد خود را با استقلال تمدید نکرده و یکبار دیگر شاگرد استراماچونی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار