عامل تبلیغ تقلب در امتحانات آنلاین،شناسایی شد

بیرجند (پانا)- رییس پلیس فتا ی خراسان جنوبی از شناسایی عامل تبلیغ تقلب در امتحانات خبر داد و گفت ما فردی را که اقدام به تبلیغ تقلب در امتحانات آنلاین در شبکه اجتماعی تلگرام کرده بود، شناسایی کردیم.

کد مطلب: ۱۱۹۲۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
عامل تبلیغ تقلب در امتحانات آنلاین،شناسایی شد

سرهنگ "علی محمدپور" رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی در رابطه با این خبر بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا شهرستان قاین طی رصد و بررسی شبانه روزی فضای مجازی کانال تلگرامی مبنی بر تبلیغ تقلب در امتحانات مجازی را مشاهده کردند.

اواضافه کرد: با بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان قاین مالک کانال تلگرامی شناسایی وبا اخذ دستور قضایی، در این پلیس حضور پیدا کرد.

رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی ادامه داد: بنابراین توصیه می‌کنم تا دانشجویان و دانش آموزان با تکیه بر دانش و معلومات خود در امتحانات مجازی شرکت نمایند و به نمره اصلی خودشان راضی باشند و به هیچ عنوان برای اخذ نمره بیشتر اعتبار و حیثیت علمی و دانشگاهی خود را بر باد ندهند.

سرهنگ محمدپور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ارتکاب این اعمال مجرمانه به صورت مخفیانه از خانواده صورت می‌گیرد، ضمن راهنمایی فرزندان نظارت مستمر و دائمی را بر نحوه فعالیت های تحصیلی و امتحانات آنان داشته باشند.

سرهنگ محمد پور از هموطنان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای ‌مجازی یا پیام‌رسان‌های‌‌ موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس‌ فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار