دهقانی

بازمهندسی فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی با توجه به اسناد بالادستی یک ضرورت بوده است

شیراز (پانا) - معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی، دوام سازمان دانش‌آموزی را به دو عنصر حیاتی دانش‌آموز به عنوان شریان حیاتی سازمان و مربیان و مدرسین به عنوان ستون فقرات تشکیلات وابسته دانست و گفت ماموریت این سازمان و عناصر آن، تحقق و عملیاتی کردن اهداف سند تحول بنیادین است.

کد مطلب: ۱۱۹۲۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
بازمهندسی فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی با توجه به اسناد بالادستی یک ضرورت بوده است

معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی، حلقه‌های مدیریتی این سازمان را در سه سطح تعریف کرد و افزود: حلقه‌ اول نخبگان و راهبران آموزش و پرورش، حلقه دوم مربیان و مدرسین تراز و حلقه سوم نیز مربی‌ها و مدرسین هستند.

اردشیر دهقانی امروز در نشست تبیین باز مهندسی تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی که با حضور مدیران سازمان دانش‌آموزی‌های استان‌های اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان و هرمزگان به میزبانی فارس در حال برگزاری است، با بیان اینکه تاثیر دو حلقه نخست به گونه‌ای است که می‌تواند مجموعه‌ای را به حرکت در بیاورد، گفت: حلقه‌ سوم همان مربیان و مدرسانی هستند که با جهت دهی نخبگان و راهبران آموزشی و مربیان و مدرسین تراز این مسیر را هموار می‌کنند.

وی ادامه داد: ماموریت نخست حلقه اول تبیین بازمهندسی فعالیت‌ها است که این بازمهندسی نزدیک به یک سال و نیم به صورت چراغ خاموش اما با کمتر از ٢٠٠ نفر پیموده شده است. در تشکیلات همه باید به یک اقناع و تفکر واحد برسیم و اگر حتی یک نفر در تشکیلات قانع نشود برای سازمان دانش‌آموزی یک آسیب بزرگ خواهد بود.

دهقانی گام دوم ماموریت حلقه‌ اول سازمان دانش‌آموزی را اجرایی سازیِ سند تحول بنیادین برشمرد و گفت: دوام سازمان دانش‌آموزی به دو عنصر حیاتی دانش‌آموز به عنوان شریان حیاتی سازمان و مربیان و مدرسین به عنوان ستون فقرات تشکیلات وابسته است.

معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی، ادامه داد: سازمان با توجه به ضرورت تغییر اقدام به بازمهندسی یک تشکیلات جدید با حفظ ساختار قبلی طراحی کرده است که امروز در این نشست ارائه می‌شود و نظرات شما مربیان و مدیران نیز در این طرح اعمال خواهد شد.

به گفته‌ وی بازمهندسی سند تحول تشکیلات دانش آموزی پیشتازان از مهرماه و با آغاز سال تحصیلی جدید در کشور عملیاتی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار