فعالیت های توانمند سازی حوزه پیشگیری در برابر آسیب های اجتماعی، در تابستان هم به قوت خود باقی است

تهران (پانا)-رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی با تاکید بر اهمیت طرح های حوزه پیشگیری در برابر آسیب های اجتماعی ؛ از ادامه فعالیت های توانمندسازی حوزه پیشگیری در تابستان، خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت های توانمند سازی حوزه پیشگیری در برابر آسیب های اجتماعی، در تابستان هم به قوت خود باقی است

مراسم اختتامیه جشنواره نوجوان سالم و سفیران سلامت با حضور منصور سیف؛ رییس اداره سلامت و تندرستی، محمد رحیم؛ رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی و مریم اجاقی؛ کارشناس سلامت شهر تهران و نیز تعدادی از برگزیدگان جشنواره ها و طرح ها به صورت پخش زنده در کانال معاونت پرورشی منطقه ۱۴ برگزار شد.

ابتدای مراسم، اندر خورا؛ کارشناس مسئول سلامت و تندرستی در خصوص اهداف این جشنواره ها، تعداد و آمار شرکت کنندگان و منتخبین توضیحاتی ارائه داد.

سپس عدل لاله؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۴ ضمن خیر مقدم به مهمانان، در خصوص اهمیت برگزاری جشنواره صحبت کرد.

پس از نمایش کلیپ عملکرد کارشناس سلامت منطقه، سیف؛ ضمن قدردانی از همه عوامل اجرای جشنواره و طرح های حوزه سلامت در سطح منطقه و مدارس، در خصوص مزایای اجرای جشنواره ها و استقبال بیش از پیش دانش آموزان در این شرایط سخت کرونایی و با رعایت همه پروتکل های بهداشتی، سخنانی ارائه داد.

در ادامه پخش کلیپ عملکرد کارشناسی مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، رحیم؛ رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی شهر تهران در خصوص اهمیت طرح های حوزه پیشگیری صحبت کرد و تأکید داشت فعالیت های توانمند سازی حوزه پیشگیری در تابستان نیز تعطیل نشده و همچنان به قوت خود باقی است.

در پایان از منتخبین، دانش آموزان و همکاران هر کدام از حوزه ها تقدیر به عمل آمد.

​​​

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار