قائم مقام رئیس سازمان دانش‌آموزی کشور:

تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان، یکی از پویاترین و جذاب ترین تشکل‌های کشور است

مشهد(پانا)ـ سومین نشست قطبی تبیین باز مهندسی تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان سازمان دانش‌آموزی با حضور نمایندگانی از هفت استان، در اردوگاه تربیتی ثامن الحجج(ع) مشهد مقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان، یکی از پویاترین و جذاب ترین تشکل‌های کشور است

اسماعیل بحری زاده با بیان تبریک و تهنیت دهه کرامت گفت: هر تشکیلاتی و سازمانی پس از مدتی نیاز به بازنگری و باز مهندسی دارد که اگر این بازنگری انجام نشود از دور خارج خواهد شد.

وی افزود: این بازنگری در تشکیلات دانش آموزی پیشتازان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

بحری زاده با توصیف کلیدواژه های انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، کشور و جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی گفت: انقلاب اسلامی مثل رود جاری است و الگویی برای همه ملت های مسلمان جهان می باشد و امت واحده اسلامی در قله انقلاب که همان تمدن نوین اسلامی است پرچم این انقلاب را به امام زمان(عج) تحویل خواهند داد.

قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور با اشاره به اینکه سازمان دانش آموزیص یا آموزش و پرورش است افزود:سند تحول تشکیلات دانش آموزی پیشتازان سازمان دانش آموزی در هشت فصل کلیات، اعضاء، مربیان، مدرسان، مدال های افتخار، نمادها و علائم، محتواهای آموزشی و کمیته های فنی بازنگری شده است.

اردشیر دهقانی(معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی)، شاکری و یزدان پناه(مشاورین سازمان دانش آموزی) نیز در این نشست مطالبی را برای حاضرین بیان داشتند.

در این نشست قطبی طرح باز مهندسی اصول و فرایندهای اجرایی تشکیلات دانش آموزی پیشتازان، معاون تشکیلاتی استان، کارشناس مسئول تشکیلات پیشتازان، رئیس مجامع مربیان برادر و خواهر، دو نفر از مربیان پیشکسوت برادر و خواهر و مرجع تشکیلات از استان های خراسان شمالی، جنوبی، رضوی، گلستان، کرمان، یزد و سیستان و بلوچستان حضور داشتند.

خبرنگار پانا (خراسان شمالی)- حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار